آخرین عناوین

سه شنبه 18 ارديبهشت 1397-16:12 کد خبر:59662

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه صورت گرفت:

انتصاب معاون قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه، دادستان مرکز مازندران به عنوان معاون دستگاه قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، طی حکمی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، سید یونس حسینی عالمی به عنوان معاونت دستگاه های قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر منصوب شد .

خلیل صالحی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در جلسه شورای معاونان ستاد امر به معروف استان با اشاره به چارت سازمانی جدید این ستاد که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکرکشور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: پیش از این در ستاد یک معاونت تحت عنوان سازمان های نظامی و قضایی وجود داشت که با توجه به حساسیت و حجم بالای فعالیت ها در این زمینه، در چارت جدید این معاونت به دو معاونت مجزا با عنوان سازمان های نظامی و معاونت سازمان های قضایی مبدل شد.

صالحی با تبیین و تشریح برنامه و فعالیت های ستاد در حوزه های مختلف افزود: با هماهنگی به عمل آمده ما بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با ریاست قوه قضاییه، نظر بر این شد که با توجه به اهمیت موضوع و ماموریت ها، دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان با حفظ سمت، مسئولیت معاونت دستگاه ها و سازمان های قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان ها را نیز بر عهده گیرند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۴، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین معروفات در نظام مقدس جمهوری اسلامی «عمل به مُر قانون » است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب مختلف قلبی، زبانی، نوشتاری و عملی است، افزود: با توجه به نصّ صریح قانون مراتب زبانی و نوشتاری امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد مردم و مرتبه عملی آن در مواردی که قوانین مقرر کرده، تنها وظیفه حکومت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :