آخرین عناوین

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397-19:55 کد خبر:59683

رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد:

جبران اختلافات مالی در فضای مجازی دردسرساز شد/ کشف زمین‌خواری میلیونی در مازندران

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که در پی اختلافات مالی با یکی از مشتریان خود، اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی کرده بود خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که در پی اختلافات مالی با یکی از مشتریان خود، اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی کرده بود خبر داد .

براساس این گزارش،حسن محمدنژاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر تشکیل صفحه ای جعلی با استفاده از نام و تصاویر وی در یکی از شبکه های مجازی موبایلی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: کارشناسان این پلیس با بررسی های همه جانبه موفق شدند فردی را اقدام به ساخت صفحه منتسب به شاکی در فضای مجازی کرده بود شناسایی کنند .

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اعتراف به جعل عنوان و ساخت صفحه با نام و تصاویر شاکی در فضای مجازی با استفاده از عکس ها و تصاویری از وی که درفضای مجازی به آن دسترسی پیدا کرده بود، علت این اقدام را تلافی اختلافات مالی با وی عنوان کرد .

محمدنژاد در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به کاربران شبکه های مجازی هشدار داد: به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را بر روی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود قرار ندهند و همچنین شماره تلفن همراه خود را که با آن در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند را در اختیار افراد قرار ندهند، زیرا ممکن است مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار گیرد .

براساس همین گزارش، رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری 250 میلیون ریالی و رفع تصرف 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی و جنگلی در شهرستان نکا  خبر داد .

ذبیح الله پهلوانی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و وقوع زمین خواری در یکی از مناطق جنگلی شهرستان نکا، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهم به زمین خواری، ماموران در اقدامی غافلگیرانه این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با همکاری عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی ضمن رفع تصرف بیش از 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی و جنگلی را آزادسازی و به آغوش طبیعت بازگرداندند.

پهلوانی ارزش ریالی این مقدار از اراضی ملی و جنگلی را 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم به زمن خواری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :