آخرین عناوین

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397-19:55 کد خبر:59684

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کلان مناطق آمایشی کشور در نوزدهمین همایش کشوري آموزش علوم پزشکي و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدرداني کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ازغرفه کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور به مديريت دانشگاه علوم پزشکي مازندران در نوزدهمين همايش کشوري آموزش علوم پزشکي و يازدهمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري بازديد كرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی معرفی دستاوردها و توانمندی‌هاي آموزشي دانشگاه‌ها و عملکرد دبيرخانه‌هاي کلان مناطق در طرح تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي، از غرفه کلان منطقه ۱ آمايشي کشور بازديد کرد و در جريان آخرين دستاوردهاي مشترک در خصوص اجراي برنامه تحول و نوآوري آموزش و فعاليت هاي نوآورانه مراکز مطالعات و توسعه علوم پزشكي  دانشگاه هاي منطقه قرار گرفت و از تعامل و اقدامات دانشگاه های این منطقه قدردانی کرد.

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز بعنوان رئیس کلان منطقه یک آمایشی دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور، گزارشي از فعاليت‌هاي دانشگاه علوم پزشکي اين کلان منطقه به وزير بهداشت ارائه کرد.

گفتنی است نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهري با محوريت تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي از تاريخ ۱۰ لغايت ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ در مرکز همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد و دانشگاه هاي علوم پزشکي مازندران، گيلان، سمنان، گلستان، بابل و شاهرود با برپايي غرفه اي مشترک به ارائه دستاوردهاي خود در برنامه تحول و نوآوري آموزش و فعاليت هاي نوآورانه مراکز مطالعات و توسعه علوم پزشکي كلان منطقه آمايشي يك كشور پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :