آخرین عناوین

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397-19:29 کد خبر:59699

رئیس هیأت نجات غریق مازندران خبر داد:

آغاز به ‌کار طرح‌های دریا از اول خرداد ماه در مازندران/ آمادگی کامل ناجیان غریق در طرح‌های دریا

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: طرح‌های دریا از اول خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان اظهار داشت: نخستین جلسه روسا و دبیران هیأت نجات غریق سطح شهرهای مازندران باتوجه به آغاز طرح‌های دریا از اول خرداد ماه روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه امسال در سرخرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران به‌ صورت جدی امسال به طرح‌های دریا ورود پیدا کرده است، اضافه کرد: همچنین نگاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران این است که تعداد طرح‌های دریا افزایش یابد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به تجهیز طرح‌های دریا، گفت: همچنین موضوع دیگر این بوده که بخش‌های خصوصی نیز امسال ورود پیدا کنند.

*62 مورد غرقی سال گذشته در دریای مازندران

کریمیان با تأکید بر ضرورت آزادسازی سواحل مازندران، خاطرنشان کرد: سال گذشته 62 مورد غرقی داشتیم که از این تعداد 24 مورد به بخش‌های خصوصی بوده که لازم است در بخش‌های خصوصی ناجیان غریق حضور داشته باشند و به قوانین توجه کردند که سال گذشته از سوی برخی مورد توجه قرار نگرفت.

وی یادآور شد: سال گذشته از یک خانواده سه نفر غرق در ویلای شخصی شدند که لازم است به توصیه‌ها و هشدارها توجه شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواص مازندران با اشاره به کنترل سواحل و حضور منجیان در سواحل استان، تصریح کرد: کلاس‌های آمادگی منجیان غریق در قالب امداد و نجات و دوره‌های مختلف از دوم تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه آمادگی صد در صد داریم که با آغاز طرح‌های دریا 2هزار ناجی غریق را در سواحل مازندران مستقر کنیم، اظهار کرد: همچنین امسال براساس تفاهم‌نامه تمامی شناگرانی که داخل طرح‌های دریا شنا می‌کند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند که مالکان طرح‌ها نسبت به این مهم تمکین کنند.

وی با بیان اینکه طرح‌های دریا از اول خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند، گفت: توصیه ما به افراد این است باتوجه به اینکه طرح‌های دریا بازگشایی نشده به آب نزنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز طرح‌های دریا نیز توصیه ما به افراد این است با ناجیان غریق همکاری کرده و چشم از کودکان خود برندارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :