آخرین عناوین

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397-22:34 کد خبر:59702

مراسمی که بدون حضور وزیر ورزش برگزار شد:

وزیر ورزش در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی حضور نیافت

وزیر ورزش و جوانان در دهمین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان مازندران حضور نیافت و مازندران را به قصد تهران ترک کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، از چند روز گذشته تبلیغات زیادی برای حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکاران مازندران توسط اداره کل تربیت بدنی استان مازندران منتشر شده بود.

سفر وزیر ورزش به مازندران دو روزه بود و بنا بود که سلطانی‌فر علاوه بر حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان مازندران با مدیران کل تربیت بدنی استان‌های کشور دیدار داشته باشد.

برنامه دیدار با مدیران ورزشی استان‌های کشور روز گذشته در استان مازندران برگزار شد و سلطانی‌فر از برخی پروژه‌های در دست اجرای استان مازندران بازدید کرد.

دیدار با بازیکنان نساجی مازندران از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان مازندران بود، بنا بر اعلام قبلی قرار بود مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان مازندران در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساعت 16 امروز برگزار شود.

به دلیل تاخیر در برنامه‌های وزیر این مراسم از ساعت 18 امروز بدون حضور وزیر ورزش و جوانان در مازندران پیگیری شد و سلطانی‌فر دو معاون خویش را در این مراسم فراخواند و خودش مازندران را به قصد تهران ترک کرد.

اطلاع‌رسانی ضعیف از نحوه حضور وزیر ورزش و جوانان در مازندران از چالش‌های سفر دور روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران بوده است.

در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور از رسانه‌های عمومی و حتی ورزشی استان مازندران هم دعوت به عمل نیامده است.

براساس این گزارش، دهمین آئین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران روز پنج شنبه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال برگزاری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :