آخرین عناوین

شنبه 22 ارديبهشت 1397-12:29 کد خبر:59728

پسر 13 ساله تلگرامی در مازندران دستگیر شد

کارآگاهان پلیس فتا از دستگیری پسری 13 ساله که طعمه‌های خود را به بهانه فروش گیفت‌کارت فریب می‌داد، خبر دادند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،شخصی چند روز قبل به پلیس فتای استان مازندران رفت و در شکایتی گفت: چندی پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخص ناشناسی که اقدام به تبلیغِ فروش استیم گیفت‌کارت (کد فعال‌سازی بازهای آنلاین) می‌کرد، آشنا شدم و برای خرید، مبلغ صد‌هزار تومان به شماره کارتی که اعلام کرده بود، واریز کردم ولی بعد از واریز وجه، من را بلاک کرد و دیگر پاسخ‌گو نیست.

کارشناسان پلیس فتا بعد از دریافت این شکایت با هماهنگی مقام قضائی به تحقیق پرداختند و هویت متهم را شناسایی کردند.

آنها ضمن جمع‌آوری تمام سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی موجود در منزل متهم، او را به پلیس احضار کردند،متهم در تحقیقات به‌ عمل‌ آمده عنوان کرد صفحه تلگرام مورد نظر متعلق به پسر 13 ساله‌اش است.

در ادامه متهم اصلی پرونده پس از حضور در پلیس فتا، به جرمش اقرار کرد و گفت: در آبان سال گذشته با ایجاد کانال تلگرامی با تعداد دو‌هزار عضو، اقدام به تبلیغِ فروش استیم گیفت‌کارت کردم.

شیوه کارم به این صورت بود که بعد از جلب اعتماد مشتریان، شماره‌ کارتی را که متعلق به فروشنده اصلی گیفت‌کارت بود، به آنها اعلام و بعد از واریز وجه، تصویر فیش واریزی را از مشتریان دریافت می‌کردم و برای آنها ارسال و کد استیم را دریافت می‌کردم و سپس به گیم‌نت‌های سطح شهر می‌فروختم،متهم در اظهارات خود گفت تاکنون از این راه مبالغ زیادی به دست آورده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :