آخرین عناوین

شنبه 22 ارديبهشت 1397-13:5 کد خبر:59730

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

رگبار باران در آسمان مازندران/احتمال تگرگ و آب‌گرفتگی معابر

معاون هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا شاهد رگبار و رعد و برق‌های پراکنده و گاهاً شدید همراه با وزش باد در آسمان مازندران هستیم که احتمال تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی امروز اظهار داشت: روز گذشته شاهد رگبار و رعد و برق و وقوع تگرگ در آسمان مازندران بودیم، به‌ طوری ‌که بیشترین بارش از کیاسر و پل‌سفید، 8 میلی‌متر گزارش شد.

وی بیان کرد: امروز و فردا شاهد رگبار و رعد و برق‌های پراکنده و گاهاً شدید همراه با وزش باد در آسمان مازندران هستیم که احتمال تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: از روز دوشنبه تا روزهای پایانی هفته جاری در ساعات بعدازظهر به‌ دلیل عبور متناوب امواج تراز میانی انتظار داریم شاهد رشد ابر باشیم که در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده است.

اسدی یادآور شد: در این مدت تغییرات دمای هوایی چندانی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به قائم‌شهر، ساری و دشت‌ناز با 29 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و جغرافیایی و بارش‌های رگباری در ارتفاعات مازندران به ‌صورت محلی و نقطه‌ای رگبارها می‌تواند موجب آب‌‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌ صورت موج کوتاه در برخی ساعات با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :