آخرین عناوین

شنبه 22 ارديبهشت 1397-13:6 کد خبر:59731

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

تشدید برخورد با متخلفین در طرح نظارتی ویژه رمضان در مازندران

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان امسال با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخی و با افراد سودجو به شدت برخورد میشود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح نظارتی گشت های مشترک این اداره کل تحت عنوان « طرح ضیافت» که همزمان به صورت متمرکز در سراسر کشور در جهت نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر عملکرد اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباسی افزود: امسال طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره گیری از توان وظرفیت مضاعف نیروها واستفاده از امکانات گشت های مشترک تعزیرات حکومتی برگزار خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی ، گوشت قرمز، لبنیات، قند و شکر، برنج، روغن، زولبیا و بامیه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم ترین برنامه های ابلاغ شده به شعب سیار است که تاکید شده با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در این خصوص درچارچوب قوانین و مقررات به شدت و باقاطعیت برخورد میشود.

وی با هشدار به صنوف مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 124 و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :