آخرین عناوین

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397-11:1 کد خبر:59746

استاندارمازندران اعلام کرد:

دستگاه های اجرایی ضعیف به مردم معرفی می شوند

استاندار مازندران در شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: هیچ عذری را نمی پذیریم، دستگاه های اجرایی که خدمات مورد رضایت مردم را ارائه نکنند به مردم معرفی می شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، محمد اسلامی در ششمین همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران در ساری با تاکید بر این نکته که هیچ عذری را نمی پذیریم چرا که پاسخگویی به مردم تخفیف بردار نیست، تصریح کرد: اگر در حق مردم کوتاهی کنیم مدیون آنان خواهیم بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه شرایط کشور خاص است و نیازمند تلاش مضاعف هستیم تا درجنگ اقتصادی امروز کشور پیروز شویم، ادامه داد: دستیابی به عزت ملی بدون کار و تلاش ، ایثار و از خود گذشتگی بدست نمی آید، بدانید که برای رسیدن به استقلال هزینه زیادی داده ایم .

اسلامی اظهار داشت: آمریکا و متحدین آن جبهه واحدی را علیه ایران تشکیل داده اند و از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون در حال هزینه کردن برای براندازی نظام هستند .

وی با اشاره به اینکه رسیدن به قوت اقتصادی ، نظامی و ساختار بالای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی با پیوستگی ملت و دولت میسر است ، گفت که رعایت حقوق مصرف کننده یکی از مولفه هامهم در این بخش ها است.

استاندار مازندران اظهار کرد : به همین منظور پایش مستمر بنگاه های اقتصادی ، دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی در پاسخگویی به مردم و رضایتمندی آنان باید برقرارباشد.

وی به ایجاد میز خدمت و اتاق شیشه ای دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: کوتاه کردن دوره زمانی برای گرفتن مجوز در مازندران باید عملیاتی شود.

اسلامی در بخش دیگری خرید فروش ارز به عنوان کسب و کار در بازار سیاه را مردود و غیر قانونی دانست و گفت: جوسازی ها و رعب انداختن در دل تولید کننده و مصرف کننده قابل پذیرش نیست و به عنوان یک جرم قابل رسیدگی و پیگیری است.

وی تصریح کرد: تمام ارز مورد نیاز بنگاه های اقتصادی استان مازندران را در تهران پیگیری می کنیم و برای گرفتن ارز ناشی از صادرات از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز حمایت می کنیم.

استاندار مازندران به تولید بیش از شش و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: برای محصولات کشاورزی مازندران به گسترش بازار نیاز داریم و باید به هدف گذاری سه میلیارد دلاری صادرات تا پایان برنامه ششم توسعه برسیم.

اسلامی افزود: منطقه دریای خزر بازار خوبی برای مازندران است و باید بپذیریم تولید با ضوابط و دائقه بازار و مصرف کنندگان را دنبال کنیم و زنجیره ارزش محصولات غذایی را قدرتمندانه ایجاد کنیم.

وی گفت: باید با افزایش درآمدهای دولتی در مازندران شاهد توسعه عمران و آبادی به ویژه زیر ساختی استان باشیم.

استاندار مازندران افزود: باید به نیروی کار وسیع ، مهارت آموزی و قابلیت سازی توجه شود و رقابتی کار کنیم، چراکه با رقابتی کردن می توان هزینه تولید را کاهش داد.

اسلامی گفت: باید تولید را با اصلاح ساختارها رقابتی کنیم و جنگ اقتصادی را با افزایش سهم خود در بازار ، کیفیت بالا و ماندگار به نفع خومان رقم بزنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :