آخرین عناوین

سه شنبه 25 ارديبهشت 1397-9:8 کد خبر:59781

شهردار نکا اعلام کرد:

نبود سازمان‌های فرهنگی اجتماعی مشکل شهرداری‌های مازندران است

شهردار نکا، نبود سازمان‌های فرهنگی اجتماعی را مشکل شهرداری‌های مازندران دانست و گفت: برای توسعه همه‌جانبه در بخش‌های مختلف نیازمند تشکیل این سازمان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سید مهدی احمدی بعدازظهر دوشنبه در مجمع مشورتی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای مازندران اظهار داشت:کمیسیون فرهنگی اجتماعی ظرفیتی مهم است که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

وی گفت: آسیب‌شناسی مشکلات و معضلات در شهرهای مختلف مازندران امری ضروری است که باید در دستور کار باشد و راهبردی واحد ارائه شود تا در تمام شهرها لازم‌الاجرا باشد.

شهردار نکا افزود: همه ما باید متعهد به مردم بوده و مشکلات جامعه را بررسی و برطرف کنیم و کمیسیون فرهنگی اجتماعی هم یکی از کمیسیون ها است که باید برای رفع مشکلات تلاش کند.

احمدی گفت: تلاش برای کمک به حوزه فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار کمیسیون فرهنگی اجتماعی باشد و در این بخش تلاش شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری نیز گفت: بررسی طرح و برنامه‌های اولویت‌دار شهرهای مختلف استان از برنامه‌های مهم مورد بررسی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی است تا همسویی در استان شکل گیرد.

کوروش یوسفی افزود: هم‌افزایی کار فرهنگی در استان از جمله اهداف این نشست‌ها است که باقوت در دست انجام است و امیدوارم با هم‌افزایی نتایج مثبت و اثرگذار ارائه شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :