آخرین عناوین

سه شنبه 25 ارديبهشت 1397-14:10 کد خبر:59788

شهردار منطقه سه ساری اعلام کرد:

پارک ملل ساری در جذب گردشگر تاثیرگذار است

شهردار منطقه سه ساری گفت: فاز دوم پارک ملل ساری که در حال اجرا است در زمینه توسعه گردشگری تاثیر بسزایی دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه ساری، جابر ملکی شهردار این منطقه در دومین جلسه شورای اداری شهرداری منطقه سه پروژه فاز دوم پارک ملل را ازجمله پروژه‌های تأثیرگذار درزمینهٔ گردشگری و جذب توریسم دانست و خاطرنشان کرد: فاز دوم پارک ملل به طول ۶.۵ کیلومتر با بکار گیری کارشناسان مجرب و نظارت دقیق و مستمر در حال انجام است و مجموعه شهرداری منطقه باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بکار گیرد تا شاهد پیشرفت و تسریع درروند اجرایی پروژه‌ها و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان مجموعه این شهرداری گفت: آنچه در سال جدید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان نیاز داریم، حمایت و تعامل بیش‌ازپیش همکاران با شهروندان است که این درسایه روحیه برادری و همکاری متقابل تأثیر مستقیم بر توسعه شهری خواهد داشت.

وی با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت شهروندان در ارائه خدمات افزود: هدف مجموعه شهرداری برای حل مشکلات شهروندان و ایجاد نشاط و امیدواری باید با کار شبانه‌ روزی و سعی و تلاش به همراه خلاقیت و نوآوری باشد.

ملکی به ارتقاء سطح مطالبات شهروندان با اجرای پروژه‌های مختلف اشاره نموده و افزود: با کار جهادی، رضایت، اعتماد و مشارکت شهروندان را در اجرای پروژه‌ها جلب خواهیم کرد زیرا اعتماد مردم موجب مشارکت آن‌ها در کارها و تعامل بیشتر با شهرداری خواهد شد.

شهردار منطقه سه ساری ارزشیابی کارکنان را در راستای شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی برای استفاده بهتر و ایجاد محیطی تخصصی‌تر در سال جدید مهم برشمرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون، کنترل و نظارت بیشتر بر کار نیروهای تحت امر خود می‌توانیم با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را در کارها داشته باشیم و این خواسته شهروندان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :