آخرین عناوین

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397-15:1 کد خبر:59807

برگزاری مراسم راه اندازی سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

مراسم راه اندازی سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با حضور مسئولان و جمعي از اصحاب سلامت استان در بيمارستان امام خميني (ره) ساري برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مراسم راه اندازی سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با حضور مدیرعامل بیمه سلامت ایران، رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران، رئيس بيمه سلامت مازندران و جمعي از اصحاب سلامت استان در بيمارستان امام خميني (ره) ساري برگزار شد.

سیدعباس موسوی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با بیان اینکه این سامانه قدم ابتدایي در شروع يک راه طولاني است، اظهار کرد:امروزه کنترل کاغذي و شيوه سنتي با حجم خدماتي که ارائه مي شود کارايي خود را از دست داده است و نمي تواند در رسيدن به اهداف ما موثر باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان های بیمه گر استفاده افراد از چندین دفترچه بیمه اي مي باشد، گفت:از مشکلات مراکز بهداشتي ارائه خدماتي است که ممکن است جزو تعهدسازمان بيمه گر نباشد.

موسوی افزود:استحقاق سنجی سبب می شود که تک تک تعهدات را انلاین و در زمان بررسی کنیم و در شفافیت و کیفیت خدمات کمک مي کند.

وی با بیان اینکه مازندران در ارائه بسیاری از خدمات پیشرو بوده است، گفت:استان مازندران در زمینه راه اندازی سامانه استحقاق سنجی نيز پيشرو مي باشد و در ۲۴ بيمارستان دولتي گسترش پيدا مي کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر تعامل سازمان های بیمه گر و حوزه سلامت، بیان کرد: امیدواریم تعامل سبب خیر و برکت در حوزه سلامت شود و از ان استفاده کنيم.

در این مراسم موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت ایران نیز در سخنانی با بیان اینکه تحقق دولت الکترونيک در برنامه ششم توسعه بايد در مدت ۳ سال محقق شود گفت: استقرار سامانه الکترونيک استحقاق سنجي گام نخست در اجراي دولت الکترونيک است اما براي تحقق اين امر در همه مراکز خدماتي نيازمند IT  قوی هستیم.

همچنین میثاق شفیع زاد، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری در مراسم راه اندازي سامانه استحقاق سنجي با بيان اينکه اين بيمارستان داراي هزارو ۹۸ پرسنل و ۹۸ هيات علمي است، گفت: بيمارستان امام خميني مرکز استراتژيک اموزشي  و درماني در مازندران و استان هاي همجوار و جزو پيشگامان طرح تحول سلامت و ارتقاي کيفي و کمي خدمات است و در راه اندازي اين سامانه در کشور نيز پيشرو مي باشد.

گفتنی است پس از این مراسم، نشست مشترک مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اصحاب سلامت استان مازندران با حضور جمعی از مسئولین سازمانه هاي بيمه اي، روساي انجمن هاي پزشکي و ... در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکي مازندران برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :