آخرین عناوین

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397-15:53 کد خبر:59824

خبرگزاری فارس گزارش می‌دهد:

اعلام گرانی قیمت آرد آزادپزها و انکار سازمان صنعت در مازندران

برخی از نانوایان آزادپز بر این ادعا هستند که قیمت آرد هر کیسه 4 تا 7 هزار تومان گران‌تر شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران این موضوع را غیرواقعی می‌داند.


خزرتیترخبر:اعلام خبر افزایش قیمت آرد از سوی آزادپزها موجب شد تا این موضوع را از رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران جویا شویم.

حسین اصغرزاده در این زمینه گفت: گرانی قیمت آرد به آزادپزها صحت ندارد و اگر موردی در این زمینه مشاهده شد،کارخانه‌داران، نماینده کارخانه‌ها، خبازان آدرس و نشانی نانوایی را به اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

براساس این گزارش، برخی از نانوایان آزادپز بر این ادعا هستند که قیمت آرد هر کیسه چهار تا هفت هزار تومان گران‌تر شده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران این موضوع را نهی کرد و غیرواقعی دانست.

امیدواریم با این افزایش قیمتی که از سوی آزادپزها اعلام شد شاهد افزایش قیمت نان نباشیم چرا که نانوایان باید بر طبق نرخ مصوب نان را به فروش برسانند، بنابراین نانوایی‌ها اجازه ندارند بیش از نرخ تعیین شده نان را بفروش برسانند و شهروندان اگر گرانفروشی در کالایی همچون نان مشاهد می‌کنند باید به سرعت رسیدگی و کنترل کنند و دستگاه‌های نظارتی را نسبت به این موضوع مطلع کنند.

به هر حال دولت با تغییر قیمت نان به دنبال افزایش کیفیت و صرفه‌جویی بوده است که در این راستا نظارت مسئولان می‌طلبد تا مردمی که تمایل به خرید نان از آزادپزها دارند با نانی باکیفیت در سفره‌های خود روبه‌رو شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :