آخرین عناوین

جمعه 28 ارديبهشت 1397-13:46 کد خبر:59835

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

غرق شدن جوان مشهدی در ساحل محمودآباد/ آغاز پایش سواحل مازندران از اول خرداد

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن یک جوان مشهدی در ساحل محمودآباد خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،نقی کریمیان با اشاره به غرق شدن یک جوان در ساحل محمودآباد اظهار داشت: 5 جوان اهل مشهد پس از حضور در دریای محمودآباد دچار غریق شدند که 4 نفر از این جوانان توسط قایقرانان و جت‌رانان از غرق‌شدگی نجات یافتند ولی یک جوان 18 ساله به نام علی یوسفی غرق شد.

وی با اشاره به اینکه طرح سامان‌دهی دریای مازندران روز دوشنبه یکم خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند، افزود: 500 ناجی غریق در سواحل مازندران به ‌کارگیری شدند.

کریمیان تصریح کرد: همچنین از یکم خرداد نیروهای هیأت نجات غریق، استانداری مازندران و جمعیت هلال‌حمر مازندران به‌منظور پایش و رصد سواحل فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: نگاه ما بر این است که سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های خصوصی را رصد کنیم که درصورت نیاز به افزایش تعداد ناجیان این اقدام صورت گیرد.

کریمیان یادآور شد: جست‌وجو با یافتن پیکر این جوان از صبح روز گذشته آغاز شد که تا بامداد موفق شدیم پیکر این جوان 18 ساله را پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: با آغاز طرح‌ها دریا توصیه ما به مسافران این است به توصیه‌های ناجیان غریق توجه کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :