آخرین عناوین

دوشنبه 31 ارديبهشت 1397-8:37 کد خبر:59877

انتقاد عضو شورای شهر قائم‌شهر:

مردم فریبِ عکس‌بازی‌های برخی از اعضای شورا را نمی‌خورند/پیشرفت ورزشگاه وطنی خوشبینانه نیست

عضو شورای شهر قائم‌شهر با انتقاد از رویکرد برخی از اعضای شورا اظهار کرد: اگر قرار است وارد فضای عکسی شوید، بهتر است اثر این عکس‌بازی‌ها را نیز مردم مشاهده کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمدعلی شیرسوار در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با انتقاد از رویکرد برخی از اعضای شورا اظهار کرد:اگر قرار است وارد فضای عکسی شوید، بهتر است اثر این عکس‌بازی‌ها را نیز مردم مشاهده کنند.

وی افزود: به‌عنوان مثال بر سر یکی از پروژه‌هایی مثل لایروبی می‌روید، بلافاصله عکس یادگاری می‌اندازید و می‌نویسید دیدار اعضای شورا و مدیران شهرداری از فلان پروژه، بیشتر از اینکه در عکس پروژه معلوم باشد، ژست‌ها و کت‌ وشلوارهای شما خودنمایی می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با عنوان اینکه یکی از اعضای شورا در روز بازی نساجی و راه‌آهن در ورزشگاه تختی تهران، دو عکاس اختصاصی به همراه خود برد تا از زوایای مختلف از او عکس بگیرند، ادامه داد:به‌ دلیل اینکه آبروی اعضای شورا مثل آبروی خودم مهم است، نام این عضو را نمی‌آورم اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، با ارائه مستندات این فرد را به مردم معرفی می‌کنم.

شیرسوار اضافه کرد:چنین رویکردی از سوی اعضای شورا به‌ شدت قابل نقد بوده و این در حقیقت همان روشی است که در ادوار گذشته اتفاق می‌افتاد، متأسفانه چون برنامه‌محور نیستیم و چیزی برای ارائه به مردم نداریم، کمبودها و کاستی‌ها را با عکس گرفتن‌ها و نشر گسترده آن می‌خواهیم پوشش دهیم و این‌طور در میان افکار عمومی القا کنیم که مثلاً عضو پرتلاش و دلسوزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه چنین رفتارهایی جز با هدف منحرف کردن افکار عمومی صورت نمی‌گیرد، بیان کرد: فهم رسانه‌ای مردم امروز به حدی رسیده که به راحتی این حربه‌ها را تشخیص می‌دهند و این مسائل جز تضعیف شورا، اثری را دربر ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با اعلام اینکه برخی مصوبه‌‌ها حتی بدون مطرح شدن در صحن علنی، انجام می‌شود، تأکید کرد: برخی از اعضا امور روزمره‌شان آویخته شدن به شهردار شده و به ‌دنبال آن اختلال‌افکنی در فعالیت‌های شهرداری؛ بنده و دیگر اعضایی که از این رفتارها دوری می‌کنند، می‌توانیم چنین شخصیت و رویکردی داشته باشیم اما برای حفظ منافع شهر و شهروندان خودمان را وارد چنین فضایی نمی‌کنیم.

شیرسوار در ادامه به موضوع باشگاه نساجی اشاره کرد و یادآور شد: تیم فوتبال نساجی مازندران، یک تیم شهرستانی نیست بلکه از جای جای این استان هوادار دارد و آنها در سخت‌ترین شرایط برای حمایت از این تیم به ورزشگاه شهید وطنی آمدند و حتی در بازی‌های خارج از خانه نیز یار دوازدهم این تیم بودند؛ جا دارد تا کانون هواداران شرایطی را مهیا کند تا تقدیر و تشکر حتی به اندازه نصب یک بنر، در شهرهای مختلف صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت پروژه ورزشگاه شهید وطنی خوشبینانه نیست و با این ظرفیت کاری هیچ تضمینی در آماده شدن آن برای رسیدن به بازی‌های لیگ برتر ندارد، خاطرنشان کرد:وقتی هم این پیمانکاران غیربومی که با لابی‌گری‌ها بر سر کارند، نتوانستند در زمان مقرر پروژه را به اتمام برسانند، خیلی راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌گویند چون مسئولان شهری همکاری نکردند، نتوانستیم پروژه را سر وقت تحویل دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با عنوان اینکه بسیاری هواداران بدون اینکه هیچ مسؤولیتی داشته باشند و تنها از سر دغدغه هر روز بر سر پروژه حاضر می‌شوند، گفت:اگر واقعاً بخشی از کار را می‌توانیم بپذیریم که شهرداری آن را انجام دهد، باید هر چه زودتر وارد عمل بشویم، حتی هواداران هم ظرفیت خوبی برای پیشرفت این پروژه هستند، در بین هم کارگر وجود دارد و هم مهندس و می‌توانیم از قابلیت‌های آنها نیز استفاده کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :