آخرین عناوین

شنبه 15 فروردين 1394-12:17 کد خبر:5989

تجمع در مقابل صندوق قرض الحسنه ایرانیان:

ماجرای تجمع مقابل صندوق قرض‌الحسنه ایرانیان چه بود؟

تجمع عده‎ای از شهروندان مقابل صندوق قرض‌الحسنه ایرانیان در شهرستان ساری موجب باز شدن پرونده مجدد ندادن معوقات کارگران یک شرکت ساختمانی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، یک شرکت تولیدکننده مصالح ساختمانی در شرق مازندران که حدود 300 نیروی کارگر دارد، از چند ماه گذشته معوقات کارگران خود را پرداخت نکرده بود و در قبل از سال نو تجمع‌های کارگری در این شرکت زیاد شده بود و حتی بنا به گفته یک منبع آگاه موضوع ندادن معوقات موجب کتک‎کاری مدیرعامل این شرکت نیز شده بود.

هفته گذشته نیز تجمع عده‎ای از شهروندان مقابل صندوق قرض‌الحسنه ایرانیان در شهرستان ساری موجب باز شدن پرونده مجدد ندادن معوقات کارگران این شرکت شد.

ظاهراً مدیرعامل این شرکت صاحب و یا سهام‎دار اصلی این صندوق قرض‎الحسنه است و کارگران وقتی متوجه شدند جناب مدیرعامل شرکت‌شان سهام‎دار این قرض‌الحسنه است، با تجمع مقابل این قرض‎الحسنه به نوعی خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

یک منبع آگاه در گفت‌‏وگویی بیان کرد: قرض‌الحسنه مشکل مالی ندارد اما تجمع کارگران شرکت به دلیل قرابت مدیرعامل با این موسسه و شرکت، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • آسا
    يکشنبه 16 فروردين 1394-22:43


    باز هم حق ناحق شده کارگران زحمت کش که دستشون به هیچ کجا بند نیست، انگار این روسای محترم و مدیران پرتلاش ما هیچ دیواری کوتاه تر از دیوار این قشر زحمت کش پیدا نکردند.
    بدا به حال ما...........