آخرین عناوین

شنبه 15 فروردين 1394-22:51 کد خبر:5992

پس از مدت ها رایزنی توسط افراد سیاسی صورت گرفت:

مدیر کل ارشاد مازندران منصوب شد/تودیع و معارفه چهارشنبه برگزار می شود

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد ،مدیر کل ارشاد مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر،طی حکمی از سوی وزیر ارشاد،احد جاودانی به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران منصوب شد.

احد جاودانی که اهل کجور و غرب استانی است، پیش تر و در دوره اصلاح طلب ها، معاون فرهنگی دلاور بزرگ نیا در فرهنگ و ارشاد استان بود.

براساس این گزارش در زمان اصلاح طلبان جاودانی نایب رییس جبهه مشارکت استان بود که خیلی زود به آذربایجان غربی  و زنجان عزیمت نموده  و مدیر کل فرهنگ و ارشاد آن مناطق شد.

 او مدرک کارشناسی ارشد تاریخ تمدن دارد و در حوزه آموزش عالی نیز به عنوان مشاور فرهنگی ریاست دانشگاه مازندران، معاون فرهنگی و دانشجویی موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه رویان فعالیت داشت و عضو پاره وقت هیات علمی دانشگاه جامع علمی- کاربردی و مدرس مراکز آموزش عالی بود.

جاودانی در اوایل فعالیت دولت نهم در خردادماه سال 1385 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شد.

او مدتی نیز دبیر شورای فرهنگ عمومی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی در استان های آذربایجان غربی و زنجان بود تا این که سال گذشته در چنین روزهایی با دریافت حکم معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی از سوی محمدحسین ملک احمدی -دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور- در این سمت مشغول به فعالیت شد.

در روزهای پایانی مدیریت حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در ارشاد مازندران، جاودانی عزمش را برای آمدن به استان جزم و با رایزنی های فراوان تلاش کرد تا نخستین مدیر کل دولت تدبیر و امید در این استان باشد.

بر اساس شنیدده ها چهارشنبه هفته جاری در ساختمان ارشاد مازندران مراسم معارفه برگزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :