آخرین عناوین

چهارشنبه 2 خرداد 1397-10:45 کد خبر:59923

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد:

تخریب اولین سازه غیرمجاز دریایی در سواحل مازندران

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از تخریب و جمع‌آوری نخستین سازه غیرمجاز دریایی در سال جاری در سواحل استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، محسن مصطفایی اظهار داشت: این اداره کل در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی استان مازندران، با همکاری مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، نسبت به تخریب یک سازه غیرمجاز متعلق به اشخاص حقیقی در مناطق ساحلی روستای ونوش از توابع شهرستان نوشهر اقدام کرد.

وی افزود:بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و ماده‌ واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، ساخت ‌و ساز بدون مجوز یا خارج از مجوز سازمان بنادر و دریانوردی در دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی ممنوع  است.

مصطفایی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل خاطرنشان کرد:به‌ منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وسازهای غیراصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری ، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا ورودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :