آخرین عناوین

پنجشنبه 3 خرداد 1397-0:13 کد خبر:59939

فوت دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی براثر ایست قلبی

دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی که در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری تحصیل می‌کرد براثر ایست قلبی جان باخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ساعاتی قبل خبری مبنی بر فوت دانش‌آموز مازندرانی در جلسه امتحان در فضای مجازی منتشر شده است.

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تایید خبر مرگ این دانش‌آموز دختر اظهار کرد:این دانش‌آموز قبل از حضور در مدرسه و در منزل فوت کرده است.

وی با اعلام اینکه خانم معصومه سلامی دانش آموز پایه 11 در منزل دچار سکته قبلی شده است، تصریح کرد: این دانش‌آموز در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری تحصیل می‌کرد.

براساس این گزارش، خانواده وی وقتی با جسم بی جان دانش آموز مواجه شدند و با اعلام خبربه دستگاه های امدادی واورژانس درخواست کمک نمودند ،اما متاسفانه ساعاتی پیش از رسیدن نیروهای امدادی و اورژانس فاقد علائم حیاتی بود.

براساس این گزارش، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کشف جنازه خانم نوجوان ۱۷ ساله ساروی با علائم فشار و کبودی در ناحیه گردن به پزشکی قانونی مرکز استان گزارش شد.

وی افزود:مرگ این نوجوان سه روز گذشته در استان اتفاق افتاد که پس از بررسی اولیه جسد این نوجوان جهت بررسی، آزمایش، کالبد شکافی و تعیین علت به پزشکی قانونی شهرستان ساری منتقل شد.

عباسی درپایان اظهارداشت: علت مرگ این نوجوان فعلا نامعلوم است و پس از بررسی کارشناسان پزشکی قانونی و نیروی انتظامی اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :