آخرین عناوین

جمعه 4 خرداد 1397-16:1 کد خبر:59963

فرماندار بهشهراعلام کرد:

ساز ناکوک برخی از مدیران را تحمل نمی‌کنیم

فرماندار بهشهر با تاکید براینکه ساز ناکوک برخی از مدیران را تحمل نمی‌کنیم گفت: قطعا افرادی که چوب لای چرخ خدمت بگذارند از قطار خدمت پیاده می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، هادی خنجری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بهشهر اظهار کرد: کارا بودن دولت لازمه موفقیت درعرصه خدمتگزاری است و این مهم با وقت‌گذاری افراد توانمند و دلسوز برای خدمت به مردم میسر می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بیان کرد: حل مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانجات در این شهرستان و تاکید بر توجه همه مدیران به خدمت و حل مشکلات مردم دو موضوعی است که در طی این سه ماه در دستور کار ما قرار گرفته است.

فرماندار بهشهر بیان کرد: در طی این مدت مشکل برخی از واحدهای تولیدی شهرستان که در شرف تعطیلی بودند مرتفع و مجدد به چرخه تولید بازگشتند اما نتوانستند از تمام ظرفیتشان برای تولید بکارگیری کنند و این مهم نیازمند همراهی ما با این تولید گران است.

این مسئول با بیان اینکه هر فردی در هر سنگری که هست باید توانمند و کوشا باشد و از تمام ظرفیت و توان خود برای خدمت به مردم استفاده کند، تصریح کرد: با اتفاق نظر و وحدت رویه، همدلی و تعاملی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد می توان بخشی از مشکلات مردم را حل کرد و کمبود اعتبار را بهانه نکرد.

خنجری به جهت‌گیری دولت و تلاش‌های انجام شده اشاره کرد و افزود:در بخشی از حوزه‌های خدماتی ،حوزه صنایع و واحدهای تولیدی مشکلاتی در مسیر بود که با تعامل با قوای دیگر این مهم مرتفع شد.

وی با تاکید براینکه ساز ناکوک برخی از مدیران را تحمل نمی‌کنیم گفت: قطعا افرادی که چوب لای چرخ خدمت بگذارند از قطار خدمت پیاده خواهند شد.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه جهت‌گیری دولت حمایت از تولید و کالای داخلی است، بیان کرد: با توجه به دستورالعمل رهبری حمایت از تولید و کالاهای داخلی است و اگر امروز همه موافق فعال شدن این مهم هستیم باید بطور همه جانبه از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

این مسئول افزود:در شهرستان واحدهای تولیدی هستند که عرضه محصول به پایتخت و کشورهای دیگر دارند و این درحالیست که مردم ما از این موضوع هیچ اطلاعی ندارند و این مهم به عدم اطلاع‌رسانی دراین خصوص برمی‌گردد.

خنجری از اختصاص یک میلیارد تومان به حوزه‌های تولیدی در روستاها در گذشته خبر داد و گفت: به جهت حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی در غالب تسهیلات روستایی و عشایری 9 میلیارد و 930 میلیون تومان به حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری در روستاها به شهرستان بهشهر اختصاص و توزیع شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :