آخرین عناوین

دوشنبه 17 فروردين 1394-21:52 کد خبر:5997

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری:

تاکسی‌های ساری به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند/مشکل رانندگان تاکسی با مسافران از بین می رود

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، گفت: دستگاه کارت‌خوان به‌زودی بر روی تاکسی‌های این شهر نصب می‌شود.


به گزارش خزرخبر،علیرضا عظیمی درباره آخرین اقدامات برای نصب دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌‌ها در این شهر افزود: خرید دستگاه کارت‌خوان برای همه تاکسی‌های شهر ساری انجام شد که برای نصب منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

وی تصریح کرد: به اندازه ظرفیت تاکسی در شهرستان ساری دستگاه کارت‌خوان تهیه شد و برای اجرای این طرح بحث دو نرخی بودن کرایه مطرح می‌شود که این موضوع در شورا باید به تصویب برسد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح برخی نگرانی‌ها از کسر شدن کرایه از راننده مطرح بود که در این طرح مبلغی از راننده کسر نمی‌شود.

وی گفت: نصب دستگاه کارت‌خوان ساری‌کارت در برخی از مسیرهای شهرستان انجام شد و براساس برنامه قرار است از اول هفته بعد نصب دستگاه بر روی سایر تاکسی‌ها نیز انجام شود.

عظیمی با بیان اینکه بانک انصار سرمایه‌گذار این طرح است، افزود: رانندگان برای دریافت دستگاه کارت‌خوان نیاز به افتتاح حساب در این بانک را دارند.

این مسئول بیان کرد: براساس آخرین آمار بیش از 60 درصد رانندگان تاکسی اقدام به افتتاح حساب در این بانک کردند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری بیان کرد: در برخی از مناطق شهری استفاده از ساری‌کارت در برنامه کاری قرار گرفت.

وی یادآور شد: در بسیاری از ون‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری، تعدادی از نانوایی‌ها و نیز چندین استخر در مرکز استان مازندران برای پرداخت پول از ساری‌کارت استفاده می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سید مهدی
    دوشنبه 17 فروردين 1394-23:3


    نصب و راه اندازی دستگاه های کارت خوان بر روی وسایط حمل و نقل عمومی کار بسیار عالی و خوبی است و یکی از بزرگترین مزیت های آن این است که دیگه کمتر شاهد درگیری بعضی رانندگان و مسافرین سر مابقی کرایه ها می باشیم .
    امیدواریم این طرح موفق باشد و همه ارگانهای دولتی از این طرح استقبال کنند.