آخرین عناوین

شنبه 5 خرداد 1397-9:9 کد خبر:59970

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

نجات مرد 40 ساله از دریای نور با حضور به موقع اورژانس

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حضور به موقع اورژانس 115 نور سبب احیا و نجات یک مرد 40 ساله ای شد که در نگاه نخست به دلیل غرق شدگی فاقد علائم حیاتی بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ذکریا اشکپور با اشاره به نجات یک مرد 40 ساله از دریای نور اظهار داشت: ساعت ۱۴:۲۴ دقیقه روز جمعه چهارم خردادماه، خبر غرق شدن آقای ۴۰ ساله به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شده بود.

وی افزود:بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس نور به محل حادثه واقع در ساحل اسکله سنگی نور اعزام شدند، در این حادثه آقای حدود ۴۰ ساله که در دریا غرق شده بود، توسط نیروهای نجات غریق از آب خارج شده است.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: تیم اورژانس اعزامی پس از بررسی وضعیت دریافتند که فرد مذکور فاقد علائم حیاتی است و بلافاصله اقدامات پیشرفته احیا با قرار دادن لوله در نای و ماساژ قلبی و استفاده از داروهای ویژه احیای قلبی ریوی را آغاز کردند که خوشبختانه این آقا دارای ضربان قلب و تنفس شده و به بیمارستان امام خمینی نور منتقل شده است.

اشکپور بیان کرد: بنا بر آخرین گزارش ها با توجه به نیاز این مصدوم به مراقبت‌های ویژه، نامبرده به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :