آخرین عناوین

شنبه 5 خرداد 1397-9:40 کد خبر:59974

مدیرعامل آبفا شهری مازندران اعلام کرد:

احداث ۲۰ هزار متر خط انتقال آبرسانی در ۳ شهر مازندران

مدیرعامل آبفا شهری مازندران گفت: بیش از ۲۰هزار متر خط انتقال آب‌رسانی در شهرهای هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، ذبیح الله ذاکری اظهار داشت:به‌منظور کاهش هدر رفت آب و افزایش توان تأمین آب شرب مشترکین، درمجموع ۲۰هزار  و ۶۰۰ متر خط انتقال آب‌رسانی در شهرهای هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می‌شود و تاکنون ۱۱هزار و ۵۰۰ متر از خطوط انتقال آب در این شهرها اجرایی شد.

وی، بابیان اینکه در هچیرود به‌منظور افزایش توان تأمین و جایگزینی چاه‌های قدیمی، یک حلقه چاه حفر و تجهیز می‌شود، تصریح کرد: فاز ۱پکیج ارتقای کیفی آب باهدف افزایش کیفیت آب استحصالی از چاه عباسکلا و رفع مشکل کمبود آب مشترکین این منطقه و امام رود اجرا وبه بهره‌برداری رسید، همچنین برای تکمیل و افزایش راندمان پکیج مذکور اجرای سیستم هوادهی در دست اقدام  است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن اشاره به احداث  مخزن ۱۵۰۰ مترمکعبی لاهو  با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰۰۰ متر شبکه توزیع با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کلاردشت، اظهار داشت: در مرزن آباد نیز ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی باهدف ذخیره مطمئن برای تأمین آب در مواقع پیک مصرف و اجرای زون بندی در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

ذاکری، بابیان اینکه در شهر چالوس نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه و ۴۰۰۰ متر اصلاح شبکه در دستور کار قرار دارد، گفت: مجوز لازم جهت حفر چاه کسب و پیمانکار حفار در محل استقرار یافته و قسمتی از گمانه اجرا شد و تاکنون ۲۲۰۰ متر شبکه آب‌رسانی نیز اصلاح‌شده است.

وی، بهسازی دهانه آبگیر و حصارکشی و محوطه‌سازی چشمه اسپی او و اجرای ۵۰۰ متر شبکه توزیع در نوشهر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با  آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه و احداث ۱۵۰۰ متر خط انتقال در کجور، یک باب ایستگاه پمپاژ و ۱۸۰۰ متر خط انتقال در پول را ازجمله اقدامات انجام‌شده در سال گذشته عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :