آخرین عناوین

دوشنبه 17 فروردين 1394-22:6 کد خبر:5998

هشدار مجدد فرماندار ساری:

حاشیه سازی و شعار ممنوع/پیروزی هسته ای باید جشن ملی شود/استاندار باز کننده قفل های ساری

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در 20 سال اخیر برای نخستین‌بار سال گذشته 70 درصد از اعتبارات مرکز استان به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت، گفت: این موضوع در سایه تلاش‌های استاندار مازندران اتفاق افتاد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جواد واحدی در نشست اعضای شورای شهر ساری با مدیران دستگاه‌های شهری مرکز استان که در سالن شورای شهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: عزتی که دولت در مذاکرات اخیر برای ملت ایران به دست آورد قابل توجه است.

وی با بیان اینکه حرکت شجاعانه تیم دیپلماسی، عزت را به مردم ما داد، گفت: دنیا پذیرفته است که ملت ایران حق دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه این پیروزی باید به عنوان جشن ملی در تقویم وارد شود، ادامه داد: 1+5 پذیرفت که ما با دنیا سر صلح و سازش داریم.

وی با تشکر از تیم دیپلماسی، تصریح کرد: امروز در فضای همدلی و همزبانی قرار گرفتیم که برگرفته از منویات مقام عظمای ولایت است.

واحدی با بیان اینکه در سال تحقق اقتصاد مقاومتی قرار داریم، افزود: اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باشد.

وی با اشاره به اینکه به دور از فضای حاشیه‌ای باید در کنار هم‌دیگر باشیم، ادامه داد: انتقادی که خارج از فضای اخلاق و انصاف باشد را نمی‌پذیریم و باید طبق منویات رهبری، نقد منصفانه داشته باشیم.

واحدی با بیان اینکه نباید فضای آرامش جامعه را به هم بزنیم، افزود: دلواپسان نباید مکنونات قلبی خود را به جامعه منتقل کنند و باعث ناامیدی مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال لغو تحریم‌های فلج‌کننده قرار داریم، تصریح کرد: حداقل خروجی توافق اخیر، کاهش قیمت ارز در کشور است و به سمت ثبات اقتصادی در حال حرکت هستیم.

فرماندار ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر اقدامات فرهنگی بی‌نظیری در ساری انجام داد، افزود: در سال گذشته از 18 تا 29 اسفند مشکل کمبود آب داشتیم و امسال مشکلات این‌چنینی برای مردم به وجود نیامد.

وی با تقدیر از استاندار مازندران، ادامه داد: استاندار مازندران برخی قفل‌هایی که سال گذشته در ساری داشتیم را با کلید خود باز کرد.

واحدی با بیان اینکه باید همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم و به دنبال تخریب نباشیم، گفت: مردم با شیوه مسالمت‌آمیز به دنبال دریافت مطالبات خود هستند.

وی با اشاره به اینکه در 20 سال اخیر برای نخستین‌بار سال گذشته 70 درصد از اعتبارات تخصیصی مرکز استان به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت، تصریح کرد: این موضوع در سایه تلاش‌های استاندار مازندران اتفاق افتاد.

واحدی با بیان اینکه تاکید رهبری بر همدلی و همزبانی است، گفت: اگر از این بیانات عدول کنیم، به معنای تخطی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جعفر قربان پور
    چهارشنبه 24 تير 1394-8:10


    صمیمانه به ساحت مقام معظم ولایت و رهبری ، رئیس جمهور محترم و مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک می گویم . در آستانه عید سعید فطر جشن پیروزی هسته ایی در کامتان شیرین باد . جعفر قربان پور منتخب یونسکو در خاورمیانه ، فرزند ساری

    • دانشجوی مسائل بین الملل
      دوشنبه 17 فروردين 1394-23:27


      بله آقای واحدی شما درست می فرمایید و نباید کارها و برنامه ها در حد شعار و حرف باشه ولی متاسفانه، متاسفانه همه روزه و هر لحظه یا بهتره بگیم از زمانی که دست چپ و راست خودمون رو شناخیتم و خوب رو از بد تشخیص دادیم فقط فقط شعار دیدیم نه چیز دیگه ای حرف عمل که به میان میاد، یا همه جنابان مسئولان فراری میشن یا اینکه هزارتا بهانه بنی اسرائیلی میارن و کلا قانون و بند و ماده رو عوض می کنن و ............