آخرین عناوین

دوشنبه 17 فروردين 1394-23:17 کد خبر:5999

فرماندار بابلسر اعلام کرد:

شاطری عضو شورای اسلامی هادیشهر شد

سید علی اسد گفت: در پی استعفای حمید نریمانی ، نوراله شاطری عضو جدید شورای اسلامی هادیشهر شد.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سید علی اسد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر هادیشهر با اشاره به اینکه اعضای دوره چهارم شورای اسلامی این شهر با استعفای یک عضو شورا موافقت کرده اند اظهار کرد:طبق ماده 12 و 13 آئین نامه شوراها و صورتجلسه ای که با امضای 4 عضو دیگر شورا، با استعفای حمید نریمانی کله بستی موافقت شده ونوراله شاطری عضو علی البدل جایگزین وی در شورای اسلامی هادیشهر شده است.

وی با تاکید به اتحاد و انسجام در سال همدلی و همزبانی، گفت:دولت تدبیر و امید با حمایتهاوتصمیم موردتائید رهبری معظم انقلاب در بحث هسته ای اتفاق خوبی را رقم زده و همه اینها بخشی از پازل بزرگ موفقیت در جمهوری اسلامی می باشد.

اسد با بیان اینکه با همدلی تقدم بر همزبانی دارد افزود:همه باید در کلام و گفتمان واحد مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه استعفا حق هر یک از اعضاء شورا است ادامه داد:قانون شوراها مسیر را مشخص شده و از نظر شکلی رعایت تشریفات برای قبول استعفا ضروری است.

سرپرست فرمانداری بابلسر تصریح کرد:همدلی و همزبانی در بین اعضای شورا از ضروریات است و از هرچیز که باعث اختلاف شود باید دوری کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید بر توجه به شعار سالهای گذشته ،گفت:همه باید با همت خود در راه موفقیت این کشور تلاش کنند.

در پایان این نشست نوراله شاطری با قرائت سوگند ،عضو جدید شورای اسلامی هادیشهر شد.

یادآورمی شود شاطری دو دوره عضو شورای اسلامی شهر و عضو علی البدل دوره چهارم شوراهای اسلامی را در کارنامه خود دارا است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :