آخرین عناوین

شنبه 4 مرداد 1393-17:23 کد خبر:600

از اول خرداد تا پایان تیر ماه سال جاری اتفاق افتاد:

غرق شدن 19 نفر در سواحل دریای مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن 19 نفر در سواحل دریای مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران،علی عباسی  از غرق شدن 19 نفر در سواحل دریای مازندران از اول خرداد تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه همگی این افراد مرد بوده که در سواحل دریای مازندران غرق شده اند، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اعلام اینکه 74 درصد غرق ‌شدن در سواحل دریای مازندران افراد غیربومی بوده اند، افزود: شهرستان‌های نوشهر با چهار فوتی بر اثر غرق شدن به همراه شهرستان‌های عباس‌آباد و محمودآباد هر کدام با سه مورد فوتی دارای بیشترین آمار هستند.

عباسی با تاکید بر اینکه 79 درصد از غرق‌شدگان در سنین 11 تا 40 سال قرار داشته اند، تصریح کرد: پیگیری‌ها، هشدار و بیان آمار غریق‌ها از طریق خبرگزاری، رسانه ملی و سایت‌های مجازی استان در بیان واقعیت‌های مربوط به دریا اقدام موثری بوده که نتایج مطلوبی داشت هرچند رسانه‌ها در کاهش این آمار و بیان مسائل طرح دریا همچون گذشته جدی‌تر  پیگیر باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران همچنین گفت: در راستای اجرای طرح تکریم و ارایه خدمات مطلوب به مراجعین با پیگیری های بعمل آمده، زمینی به مساحت 1845 متر مربع توسط شهرداری و شورای شهر شهرستان بابل اهداء شد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های مستمر و هماهنگی به عمل آمده با رییس دادگستری و فرماندار ،اعضای شورای شهر، شهردار زمین مذکور بصورت رایگان در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

گفتنی است :زمین مذکور جنب آرامستان معتمدی واقع شده و هم اکنون در تملک پزشکی قانونی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :