آخرین عناوین

يکشنبه 6 خرداد 1397-16:20 کد خبر:60010

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت:

انتصاب رئیس جدید اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران،رئیس جدید اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پانا،رئیس جدید اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش مازندران امروز معارفه شد.

براساس این گزارش،با حکم عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، سید حسین نصیری به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش مازندران منصوب و ظهر امروز معارفه شد.

نیکزاد در آیین این معارفه، اداراه‌های نظارتی، بازرسی و ارزیابی را فرصتی برای دستگاه‌ها برشمرد که مانع از آسیب دیدن آن دستگاه‌ها خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین بر ارتباط نزدیک میان دستگاه‌های نظارتی برون و درون‌سازمانی تأکید و اظهار کرد: این ارتباط به اعتماد بیشتر میان کارکنان اداره‌ها و نهادها خواهد انجامید.

سید حسین نصیری نیز شناخت موانع، آسیب‌ها، نقاط قوت، تبیین راهبردهای آتی و بهینه‌سازی شرایط را از جمله مهم‌ترین نکات مطرح در کامیابی سازمان‌ها نسبت به اهدافشان برشمرد و تصریح کرد:اجرای اصولی فرآیند بازرسی در مدیریت جامع عاملی برای بقای سازمان است و پاسخگویی به شکایات در کمترین زمان ممکن از اصول مطرح در حقوق شهروندی است.

او ضمن اشاره به اینکه آموزش و پروزش یک نهاد بنیادی در تعلیم و تربیت جامعه است، افزود: به کارکارگیری روش‌های مدیریتی نظام‌مند، بازرسی مستمر و به ‌هنگام از برنامه‌های آموزش و پرورش و پاسخگویی به شکایات در توسعه پایدار آن باید مورد توجه باشد.

نصیری تدوین برنامه سالانه، تهیه مجموعه قوانین‌، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، پاسخگویی به شکایات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تبیین شاخص‌ها و استانداردهای عملکرد ارزیابی و سنجش میزان رضایت ارباب رجوع به صورت سالانه را از جمله طرح‌های پیشنهادی خود اعلام کرد.

سید حسین نصیری پیش از این معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ساری بوده و اینک جایگزین نقی شادمان شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :