آخرین عناوین

دوشنبه 7 خرداد 1397-12:16 کد خبر:60031

با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت:

معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان محمودآباد

طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان مازندران، فرمانده جدید انتظامی شهرستان محمودآباد معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان محمودآباد در سالن ارشاد این ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ماه مبارک رمضان، به نقش امنیت در کشور پرداخت و گفت: مردم باید در برقراری نظم و تولید امنیت در جامعه مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: امنیت به عنوان یک اصل ضروری در زندگی بشر همواره مورد تاکید بوده و چنانچه امنیت نباشد، قطعا هیچ فعالیت اقتصادی صورت نمی گیرد.

میرفیضی، لطف الهی، تقوا و ایمان به خدا را بزرگترین تکیه گاه نیروی انتظامی و مایه پیروزی در طول این سال ها و در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: اقدامات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر نقش آفرینی مردم در تولید امنیت، گفت:امروز شاهد ناامنی در کشورهای همسایه و حتی خود اروپا هستیم اما ایران اسلامی جزیره ای امن نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا است.

میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مسیر دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرد، گفت: باید همواره قدردان نعمت بزرگ امنیت و استقلال و آزادی در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران رویکرد نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات و حوادث اجتماعی را اقتدار و صلابت توام با مهرباني برشمرد و افزود: با این رویکرد دشمنان فرصت جولان و ایجاد نفاق بین مردم و مسئولان را نمی یابند.

میرفیضی امنيت، وحدت، برقراري عدالت اجتماعي، اجراي مطلوب احكام و دستورات الهي را از ثمرات امر به معروف و نهي از منكر در جامعه دانست.

وی گفت:اين فريضه الهي از مهم ترين واجبات اجتماعي در دين مقدس اسلام است و یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.

در این مراسم با اهداء لوح سپاس از "شالیکار" فرمانده سابق شهرستان قدردانی شد و طی حکمی "باقری" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان محمودآباد معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :