آخرین عناوین

چهارشنبه 19 فروردين 1394-23:6 کد خبر:6014

رئیس انجمن حقوق مصرف‌کنندگان کشور:

فضای رقابتی در کشور تقویت شود/دولت باید بخش خصوصی را به بالندگی برساند

رئیس انجمن حقوق مصرف‎کنندگان کشور گفت: رمز ماندگاری تولید، مصرف است و برای حمایت از مصرف‌کنندگان باید فضای رقابتی در کشور تقویت شود.


به گزارش خزرخبر، سید محمد جعفری ظهر امروز در سومین همایش استانی تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان مازندران، اظهار کرد: بحث حمایت از حقوق مصرف‌کننده در بیشتر کشورهای جهان مورد توجه است و در کشور ما نیز یک روز را به‌عنوان روز حمایت از حقوق مصرف‌کننده، نام‌گذاری کرده‌اند.

وی افزود: نام مصرف‌کننده مساوی با ملت ایران است و این روز باید تبدیل به جشن ملی شده و به‌عنوان موضوع اجتماعی و فرهنگی به آن پرداخته شود.

رئیس انجمن حقوق مصرف‌کنندگان کشور با اشاره به مشکلاتی که تولیدکنندگان دارند، بیان کرد: با شرایط فعلی امکان رفع دغدغه مصرف‌کنندگان بسیار سخت است ولی باید از تولیدکنندگان تجلیل کرد که با وجود مشکلات موجودولی همچنان گام برای تولید برداشتند.

این مسئول با اعلام اینکه دولت در جایگاهی است که سیاست کلان انجام می‌دهد، بیان کرد: ایجاد تعامل بین تولید و توزیع از وظایف دولت است.

جعفری یادآور شد: دولت با حمایت از بخش خصوصی باید این بخش را به بالندگی برساند، چون حمایت از بخش خصوصی به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت اقتصادی باید با ایجاد رقابت در بین بنگاه‌های اقتصادی، خودکنترلی در کشور ایجاد ‌شود.

رئیس انجمن حقوق مصرف‎کنندگان کشور تاکید کرد: رمز ماندگاری تولید، مصرف است، برای حمایت از مصرف‌کنندگان باید فضای رقابتی در کشور تقویت شود.

وی با اعلام اینکه استیفای حقوق حقه تولیدکنندگان، شرط لازم برای رعایت حقوق مصرف‌کننده است، گفت: موازین حقوق مصرف‌کننده گسترده است ولی حمایت از تولید نیز مدنظر قرار دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :