آخرین عناوین

پنجشنبه 20 فروردين 1394-17:47 کد خبر:6018

انتصابی دیگر در مازندران:

انتصاب در حراست كانون پرورش فكري مازندران

با حكمي از سوي مدير كل حراست كانون پرورش فكري كشور، مسوول جديد حراست اداره كل كانون پرورش فكري مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران، رضا قمر زاده، مشاور مدير عامل و مدير كل حراست كانون پرورش فكري كشور، طي حكمي صابر قرباني كلكناري را  به عنوان مسوول جديد حراست اين اداره كل تعيين نمود.

قمر زاده در اين حكم با اشاره به تعهّد، تديّن و توانايي هاي صابر قرباني وي را براي اين سمت انتخاب نمود.

مدير كل حراست كانون پرورش فكري  كشور با اين انتصاب ابراز اميدواري نمود؛ تا مسوول جديد حراست كانون پرورش فكري مازندران، در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و پيروي از رهنمود هاي مقام معظم رهبري و با بهره گيري از تمام ظرفيت ها در جهت پيشبرد اهداف عاليه نظام موفق عمل نمايد.

قمر زاده با بر شمردن يازده شاخصه از اهداف مورد نظر حراست، خواستار اهتمام جدي قرباني به اين رويكرد ها شد.

مدير كل حراست كانون پرورش فكري كشور بر اساس اين حكم خواست تا؛ صيانت از دستاوردهاي  نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران- اعتدال گرايي مبتني بر گفتمان انقلاب اسلامي، تفكر حضرت امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب در همه عرصه ها- تاكيد بر رويكرد جذب حداكثري و دفع حداقلي در پيگيري اهداف و ماموريت هاي ذاتي به منظور صيانت از سرمايه هاي اجتماعي و ملي در همه عرصه ها و شناسايي آسيب ها، تهديدات، و انجام اقدامات پيشگيرانه با رويكرد امنيت فرهنگي سرلوحه كار حراست كانون مازندران باشد.

وي به ديگر نكات نيز اشاره كرد و افزود: صيانت از كاركنان، اطلاعات و اسناد طبقه بندي شده، اماكن و تاسيسات و اموال- اشرافيت بر محيط تحت پوشش و تاكيد بر شناسايي و بهره گيري از فرصت هاي فرهنگي، اجتماعي- همكاري و تعامل با سطوح مديريتي تا بدنه كارشناسي مبتني بر اصول اثر بخش، تصميم ساز، پيشگيرانه و اعتماد ساز، و رصد هوشمندانه افراد و جريانات سو سياسي، فرهنگي و اجتماعي شاخصه هاي ديگر مورد نظر مي باشد.

رعايت اصل كرامت انساني در مواجهه با همكاران و ارباب رجوع- ايجاد شرايط امن و آرامش خاطر براي اجراي برنامه ها و فعاليت ها و انعكاس دقيق اخبار به روز محيطي متناسب با اهداف فوق الذكر به دفتر مركزي حراست از ديگر شاخصه هايي بود كه قمر زاده بر آن تاكيد داشت.

گفتني است : صابر قرباني پيش از اين مسووليت معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني اتحاديه انجمن هاي اسلامي كشور و مسووليت  اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزي استان مازندران  را در كارنامه كاري خود داشته است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :