آخرین عناوین

شنبه 22 فروردين 1394-15:49 کد خبر:6027

انتقاد عضو شورای اداری شهرستان ساری از وضعیت بهداشت چهاردانگه:

وضعیت بهداشت چهاردانگه اصلا مناسب نیست/فقط یک پرستار برای یک شهر

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی کیاسر با کمبود پرستار روبه‌رو است، گفت: زیرساخت‌های بهداشتی در منطقه چهار دانگه مطلوب نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، اسماعیل امینی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات دهیاران بخش چهاردانگه در ساختمان بخشداری چهاردانگه اظهار داشت: جاذبه های گردشگری فراوانی در منطقه وجود دارد و دولت باید برای احیای این مناطق تسهیلات با سود پایین پرداخت کند.

وی افزود: مرکز 10 تخت خوابی کیاسر تنها یک مرکز بهداشتی است، انتظار ما این است که یک مرکز درمان در منطقه احداث شود.

بخشدار چهاردانگه ساری با بیان اینکه مرکز بهداشتی کیاسر با کمبود پرستار مواجه است، افزود:  متاسفانه فقط یک پرستار برای ارائه خدمات به بیماران در این مرکز وجود دارد که جوابگوی نیاز منطقه نیست.

وی، بر لزوم حذف پیچ‌های خطرناک در مسیر ساری-کیاسر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه روشنایی و خط کشی این جاده برای تردد وسایل نقلیه مناسب نبوده و در زمان مه گرفتگی تردد با مشکل مواجه می‌شود.

عضو شورای اداری بخش چهاردانگه ساری با بیان اینکه اقدامات مناسبی از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در راستای تجهیز و ساخت مجتمع آبرسانی پشتکوه ساری صورت گرفته است، تصریح کرد: بهره برداری این پروژه برای بهرمندی 10 روستای پشت کوه در دستور کار قرار گیرد.

امینی از تغییر الگوی کشت در منطقه چهاردانگه خبر داد و گفت:  بزودی طرح سردخانه و انبار نگهداری محصولات کشاورزی در این بخش احداث می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :