آخرین عناوین

يکشنبه 23 فروردين 1394-12:6 کد خبر:6033

رئیس شورای شهر قائم‌شهراظهار کرد:

احداث تقاطع جانبازان قائم‌شهر از توان شهرداری خارج است

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: بودجه شهری به‌تنهایی توانایی اجرای تقاطع غیرهمسطح جانبازان این شهر را ندارد و نیاز است تا از سرفصل‌های دولتی نیز استفاده شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و وجود زیرگذرهای متعدد در این شهر با مشکلات آب‌گرفتگی در هنگام بارندگی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از شهرداری درخواست داریم که نقشه‌های مربوط به احداث زیرگذرها را با کارشناسی لازم شکل دهد، افزود: برای حل مشکلات ترافیک، احداث زیرگذر یک نیاز اساسی است.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر گفت: شهرداری برای اجرای پروژه‌های زیرگذر در سطح شهرستان باید نهایت دقت و ظرافت را در نظر بگیرد تا مردم برای عبور و مرور با مشکل مواجه نشوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در اجرای زیرگذر «افراقلم» به دلیل وجود شالیزارهای انبوه با مشکلاتی مواجه بودیم، بیان کرد: احداث زیرگذر «فروردین» شهرستان قائم‌شهر نیز به دلیل نبود فضای کافی برای عملیات احداث، با مشکلاتی مواجه است.

وی درباره تقاطع غیرهمسطح جانبازان شهرستان قائم‌شهر، افزود: مطالعات این پروژه با بودجه 200 میلیون تومانی در حال بررسی است تا در اجرای طرح با مشکل مواجه نشویم.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح جانبازان، یک‌ میلیارد تومان و برای تملک اراضی مربوط به آن نیز یک‌ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: پس از مطالعات لازم، اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح با مبلغی بیش از یک‌ میلیارد تومان از محل بودجه شهرستانی انجام می‌شود.

این عضو شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه برای به پایان رسیدن تقاطع غیرهمسطح جانبازان نیاز به سرفصل دولتی است، تصریح کرد: بودجه شهری به‌تنهایی توانایی اجرای تقاطع غیرهمسطح جانبازان را ندارد و نیاز است از سرفصل‌های دولتی نیز استفاده شود.

وی در پایان گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم برای تامین بودجه پروژه‌های عمرانی شهرستان، به شورای اسلامی و شهرداری قائم‌شهر کمک کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :