آخرین عناوین

يکشنبه 23 فروردين 1394-23:35 کد خبر:6036

برنامه ریزی های مسافران بهارستان در مازندران:

رویای شیرین بهارستان در مازندران/حضور برای خدمت یا چانه‎زنی برای قدرت

برنامه ریزی های متفاوت جهت حضور در بین مردم با بهانه های مختلف از کارهای عادی و روزمره بسیاری از افرادی است که هر شب خواب بهارستان را می‎بینند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اواخر اسفندماه امسال برگزار می‎شود و از مدت‌ها پیش چه نمایندگان فعلی مازندران حاضر در مجلس و چه کسان دیگری که در پست‌های دیگر در این استان مشغول به‌کار هستند، خود را برای رفتن به بهارستان در لباس نماینده مردم فلان شهر آماده کردند.
حضور پررنگ این افراد در جای‌جای استان قابل مشاهده است، مثلاً حضور فلان کاندیدا فعلی در مراسم ختم یکی از درگذشتگان حوادث آتش‌سوزی در لفور سوادکوه، حضور فلان کاندیدا برای شرکت در سخنرانی جشن تولد، شرکت در مراسم عروسی، حضور فلان عضو شورای شهر در فلان مسجد، کمک برای بهسازی جاده، کمک به ساخت مسجد فلان شهر و روستا، کمک به فلان خانواده نیازمند، اهدای جهیزیه به خانواده‌های فرزندان دم بخت در فلان روستا و مواردی از این دست که در این روزها به وفور به چشم می‌آید.
شرکت گسترده در شبکه‎های اجتماعی، شبکه موبایلی، اهدای جوایز مجازی مانند دسته‎گل و ... در شبکه‌های مجازی به کاربران، نوشتن پیام‌های اندیشمندانه، متفکرانه و زیبا، همه و همه نشان‌دهنده شور انتخاباتی وسیع در استان است.
بحث بر سر اینکه فلان عضو شورای شهر، فلان مدیر، فلان فرد سیاسی و استاد دانشگاه در انتخابات شرکت می‎کند، حتی در راهروهای بیمارستان‎ها، صف‎های نانوایی، ایستگاه‎های تاکسی و اتوبوس و یا حتی مدارس ابتدایی وجود دارد.
نصب بنرهای تبریک با عکس‌های قدی افراد برای یکی از شخصیت‎ها، فرستادن دسته‌گل برای درگذشتگان، بنرهای تبریک و تسلیت با امضاهای درشت نام افراد در زیر بنر، همه و همه را مردم می‎فهمند و می‎دانند که شما از آنها می‎خواهید اسم پرمسمای شما را روی برگه‎های ناقابل رأی بنویسند.
حضور پررنگ و پرکارانه‌ شما را در همه مراسم‌ها ارج می‎نهند و شما را به‌عنوان یک شخصیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دانشگاهی و نهایتاً یک انسان در جمع‎های خود پذیرا هستند  ـ حتی زمانی که در یک مراسم ختم شرکت می‎کنید، اگر شما را نشناسند، وقتی یادداشت کوچکی از همراها‎ن‌تان به سمت مجری مراسم حواله می‌‏شود که عنوان کنید فلان شخصیت در مراسم حضور دارند، ـ با وجود اینکه همه و همه می‌دانند برای این است که جمع حاضر شما را بشناسند، تا از این طریق تبلیغات مفت و مجانی را از دست ندهید اما آنها باز هم سکوت می‌کنند و حضور شما را ارج می‎نهند و این را نیز می‌فهمند که شما فقط و فقط برای سر سلامتی تشریف نیاوردید بلکه ....
این روزها و روزهای آینده حضور افرادی که هر شب خواب بهارستان می‎بینید را در بسیاری از مراسم‌ها شاهد هستیم اما واقعاً این حضور برای خدمت است یا چانه‎زنی برای قدرت.
گزارش از سروش مهرپویان

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • زاهدی
    جمعه 28 فروردين 1394-23:58


    سلام.ما اسم دکتراصغر گرزین رو این روزها درقائمشهر زیادمیشنویم واز ایشون به عنوان یکی از2گزینه جدی نمایندگی مجلس قائمشهر سوادکوه جویبار اسم میبرن،ولی من نه هنوز ایشون رو دیدم ونه از بیوگرافی شان چیزی میدانم.