آخرین عناوین

يکشنبه 23 فروردين 1394-23:44 کد خبر:6037

قابل توجه مسئولان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

وقتی اظهارات همراه بیمار و سوپروایزر بیمارستان هم‌خوانی ندارد!!!

سوپروایزر بیمارستان نیمه‌شعبان ساری، گزارش تاخیر حضور جراح از سوی همراه بیمار را رد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اگر چه طرح تحول سلامت از ویژگی‌های دولت یازدهم محسوب می‌شود و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است، اما همواره صفر تا 100 کار، مثبت نبوده و گاهی مشکلاتی هم وجود دارد.

معطل شدن بیماران در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها از جمله مسائلی است که رنج بیمار را افزایش می‌دهد.

عادل آقایی همراه یکی از بیمارانی است که از شهرستان آمل برای جراحی به بیمارستان نیمه‌شعبان ساری آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: بیمارمان را برای جراحی به بیمارستان نیمه‌شعبان ساری آوردیم که طبق دستور پزشک، این بیمار باید ناشتا پذیرش می‌شد.

آقایی با اشاره به اینکه در ساعات صبح، نوبت جراحی داشته‌اند اما پزشک در ساعت 17:45 دقیقه عصر در بیمارستان حاضر شده است، اظهار کرد: علاوه بر بیمار ما، هفت بیمار دیگر هم از صبح، ناشتا در بیمارستان حضور داشتند تا زیر عمل جراحی قرار گیرند که در بین این بیماران، یک کودک هفت ساله هم وجود داشت که از گرسنگی به گریه افتاده بود.

وی با بیان اینکه به هر یک از مسئولان بیمارستان در این زمینه گلایه می‌کردیم اما کسی پاسخگو نبود، ادامه داد: در ساعت 15 عصر فقط به ما گفتند که پزشک ساعت 18 در بیمارستان حضور می‌یابد.

اما سوپروایزر بیمارستان نیمه‌شعبان ساری در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با رد ادعاهای همراه بیمار، گفت: اتاق‌های جراحی متعددی در بیمارستان نیمه‌شعبان وجود دارد و پزشکان هم براساس نوبت‌بندی بیماران، به جراحی اقدام می‌کنند.

صالح صفایی تصریح کرد: امروز هم بخش آنژیوگرافی بیمارستان بسیار شلوغ و پرکار بود.

وی با بیان اینکه گزارشی مبنی بر تاخیر پزشکان در انجام عمل جراحی نداشتیم، گفت: پزشکان به موقع در بیمارستان حاضر بودند.

به گزارش فارس، اگر چه اظهارات همراه بیمار و سوپروایزر بیمارستان، هم‌خوانی چندانی با هم ندارد، اما پسندیده است طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رنج دیگری جز رنج بیمارداری بر اطرافیان و خانواده فرد بیمار، اضافه نشود.

به گزارش خزرخبر،در سال 93 نیز به خاطر سهل انگاری مسئولین این بیمارستان ،شکایتی از سوی تعدادی از بیمارانی که برای عمل چشم پذیرش شده بودند صورت گرفت که بازتاب کشوری داشت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :