آخرین عناوین

سه شنبه 25 فروردين 1394-10:27 کد خبر:6045

باز هم پیش بینی خزرخبر به واقعیت پیوست:

مدیرکل بحران استانداری مازندران معارفه شد

با حکم استاندار مازندران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر، چند روز قبل خزرخبر از انتصاب احمدی، به سمت مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندان خبر داده بود و این خبر به واقعیت پیوست.

براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، علی نبیان صبح امروز در جلسه معارفه مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای کار این اداره کل، بیان داشت: میزان حوادث طبیعی در مازندران زیاد است و این امر نیازمند مدیریت جامع و اصولی است.

وی افزود: در مجموعه مدیریت بحران وجود هم دلی و هم صدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه حجم کار بالاست و هرثانیه می بایست به مردم خدمت رسانی کرد.

معاون عمرانی استانداری مازندران، خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مدیران دانست و گفت: منویات مقام معظم رهبری و رییس جمهور را ما مدیران باید ساری و جاری کنیم و در امور تدبیر کنیم تا امید در مردم ایجاد شود.

نبیان هماهنگی و تطبیق اطلاعات جمع آوری شده از دستگاه ها و فرمانداری ها را بسیار مهم و یکی از وظایف حساس مجموعه مدیریت بحران دانست.

وی تاکید کرد: موضوع آموزش هم یکی از امور ضروری و قابل اهمیت در مدیریت بحران است که باید برای همه مدیران، فرمانداران و بخشداران درنظر گرفته شود.

در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و علی اصغر احمدی به عنوان مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معارفه شد.

گفتنی است علی اصغر احمدی پیش از این، معاونت بنیاد مسکن استان مازندران را به عهده داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :