آخرین عناوین

سه شنبه 25 فروردين 1394-23:7 کد خبر:6049

فرماندار نور خبر داد:

آذوقه رسانی به روستاهای حادثه دیده بلده نور با بالگرد

فرماندار نور با بیان اینکه راه دسترسی برخی روستاهای بلده همچنان مسدود است گفت: مواد غذایی و آذوقه روستاییان روستاهای دچار مشکل با بالگرد ارسال شده است.


به گزارش خزرخبر،هادی خنجری دقایقی قبل در گفتگو با مهر افزود: راه بخش بلده در محور اصلی در ۱۱ نقطه تخریب شده و برخی راههای فرعی نیز دچار آب شستگی و آسیب جدی شده است.

وی عنوان کرد: در محور دو آب به بلده و راههای فرعی نظیر روستای کلیک و روستاهای حاشیه دچار مشکل و آسیب شدیم و نیروهای راه و شهرسازی مشغول انجام عملیات راهداری هستند.

خنجری گفت: در محور اوزکلا نیز جاده تخریب شده و تلاش می شود تا پایان شب پل موقت راه اندازی و راههای مسدود شده بازگشایی شود.

فرماندار نور یادآور شد: به دلیل در دسترس نبودن برخی روستاها به دلیل مسدود بودن مسیر، آذوقه و مواد غذایی روستاییان از طریق بالگرد ارسال شده است.

خنجری با اشاره به تخریب ۲۵۰ اصله تیربرق یادآور شد: شهر و روستاهای بلده همچنان بدون برق هستند و شرکت برق منتظر است راه به وسیله گروههای راهداری مرمت شود تا نسبت به وصل برق و مرمت نقاط آسیب دیده اقدام کند.

وی افزود: در حوزه آب، آب شهری وصل شده و بسیاری از روستاها نیز دارای آب هستند ولی در مناطق دارای مشکل از سوی هلال احمر و سپاه آب معدنی ارسال شده است.

سیلاب شامگاه یکشنبه طی هفته جاری به مناطق مختلف غرب مازندران آسیب زده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :