آخرین عناوین

شنبه 4 مرداد 1393-22:59 کد خبر:605

دو انتصاب در جویبار/ یک انتصاب در نوشهر

دو انتصاب در بخشداری های جویبار و یک انتصاب در فرمانداری نوشهر امروز انجام شد.

 


 به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، دراین جلسه ˈ محمد مدانلو ˈو ˈ ناصر اصغریˈ به ترتیب بعنوان بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران انتخاب و به اعضای شورای اداری شهرستان جویبار معرفی شدند .

فرماندار شهرستان جویبار دراین جلسه از فعالیت چندین ساله بخشداران سابق قدردانی کرد و گفت: مدیران باید از فرصت خدمت گذاری در جایگاه مسوولیتی که به آنها محول شد استفاده بکنند.

رضا گنجی جویباریˈ با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در بکار گیری کارشناسان وزارت کشور در مناصب مهم سیاسی بویژه در سطح فرمانداریها وبخشداریها افزود: بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران از کارکنان با تجربه وزارت کشور هستند که امیدواریم حضورشان در مناصب جدید منشا تحولات و خدمات ارزنده باشد .

حکم انتصاب بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار از سوی استاندار مازندران ابلاغ و در جلسه شورای اداری به ˈ محمد مدانلوˈ و ˈ ناصر اصغریˈ اهدا شد .

پیش از این ˈ علی بابا رحمتی ˈ بمدت 9 سال در سمت بخشدار مرکزی و ˈ تقی مدانلو ˈ بمدت پنج سال در سمت بخشدار گیلخواران مشغول کار بودند.

محمد مدانلوˈدارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی 12 سال سابقه کار در بخشهای مختلف روابط عمومی،اجتماعی وانتخابات وسیاسی امنیتی فرمانداری جویبار را دارد .

ناصر اصغریˈ نیز در بخشهای مختلف سیاسی و امنیتی استانداری مازندران دارای سوابق ارزشمندی است.

بخش مرکزی جویبار 41 روستا با جمعیت 22 هزار نفر و بخش گیلخواران 34 روستا با 20 هزار جمعیت دارد.

********   

معاون جدید فرماندار نوشهر معرفی شد

در جلسه شواری اداری شهرستان نوشهر که با حضور مسئولان استانی و شهرستان و بخش کجور حضور داشتند معاون جدید فرماندار نوشهر معارفه شد.

به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، فرماندار نوشهر امشب در جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان نوشهر در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران کسی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد باید هم امانتدار خوبی باشد و هم پاسخگو باشد.

محمدعلی قمی اویلی افزود: شئوناتی که برای فرماندار وجود دارد بخش اعظمی از این شئونات برای معاون فرماندار نیز وجود دارد و از این دارای جایگاه بسیار مهمی است.

وی به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اشاره و بیان کرد: همان‌گونه که در صدر اسلام پیامبر اکرم(ص) تشکیل حکومت داد و نماز جمعه برگزار شد در همان راستا نیز نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

قمی اظهار کرد: نماز جمعه محور وحدت و دشمن‌شکن است و سبب ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی مردم می‌شود و پشتوانه محکمی برای حکومت اسلامی است که بسیار ارزشمند است.

فرماندار نوشهر همچنین به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: در این عملیات رزمندگان اسلام با ایثار و رشادت خود جلوی یک فتنه عظیم بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را گرفتند که در این بین سردار حسن حسن‌نیا یکی از شهروندان نوشهری نیز حضور داشت و نقش بسیار اساسی در جلوگیری از ورود دشمن و منافقان به خاک کشورمان داشت و البته در همین عملیات نیز جانباز شد.

وی درباره 14 مرداد که روز حقوق  بشر نامگذاری شده است گفت: آنچه امروز در دنیای غرب گم شده است همین حقوق بشر است و حتی غرب مدعی است که ایران ناقض حقوق بشر است در حالی که خودشان این روزها در غزه دست به کودک‌کُشی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه زدند.

قمی اویلی خاطر نشان کرد: دبیرکل سازمان ملل فقط نسبت به تخریب مدرسه مسیحیان اعتراض کرد که البته بمباران مدرسه مسیحیان نیز محکوم است اما از سویی دیگر هم نباید از کنار بیش از هشتصد شهید اعم از کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع و بی‌گناه غزه گذشت.

روشنعلی فرجی پول که به‌عنوان معاون جدید فرماندار نوشهر معارفه شد در این جلسه گفت: نوشهر دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید با کمک مدیران شهرستانی نسبت به شکوفایی آن تلاش کرد.

وی افزود: همچنین در نشستی که با استاندار مازندران داشتم ایشان از من خواست تا تدبیری در نوشهر اندیشیده شود تا دیگر شاهد وقوع سیل در این شهرستان نباشیم.

به گزارش فارس ، معاون جدید فرماندار نوشهر علاوه بر حضور در جهاد کشاورزی، تصدی مسئولیت ایستگاه تحقیقات منابع طبیعی و باغ اکولوژی نوشهر را در کارنامه خود دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :