آخرین عناوین

شنبه 29 فروردين 1394-11:31 کد خبر:6060

تنور انتخابات مجلس در ساری هر روز داغ تر می شود:

اعلام کاندیداتوری مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران جهت انتخابات مجلس از ساری

محمدعلی امیری مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران که از مدیران معتدل و میانه روی دولت قبل به شمار می آمد نیز رسما ورود خود را به عرصه انتخابات اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، اگر چه هنوز چند ماه به آغاز انتخابات مجلس دهم باقی مانده است اما در استانی که همواره سیاسی ترین جغرافیای ایران نام گرفته و رجال متنفذی را در بدنه دولت ها داشته است، یک سال زودتر هم کم از یکماه زودتر ندارد و تضارب آرا و تعدد شخصیت ها باعث می شود که نامزدها خیلی زودتر از آنچه انتظارش می رود فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کنند.

ساری به عنوان مرکز استان مازندران همواره مهمترین و اثرگذارترین شهر در تعیین جایگاه سیاسی و اجتماعی کرسی های بهارسان از طرف مازندران بوده است.

این دوره از انتخابات مجلس از آن رو اهمیت بیشتری پیدا کرده که دولت اعتدال زمامدار امور است و روحانی به هیچ عنوان از رابطه اش با مجلس نهم راضی نیست و شاید هیچ کس به اندازه دولتی ها برای آغاز شمارش آرا روزشماری نمی کند تا ببینید آیا ورق به سودش برخواهد گشت یا نه!

از کاندیداهای بالقوه نظیر شجاعی و دامادی گرفته تا شایعه حضوریوسف نژاد و عبوری، هر روز تنور انتخابات را در مرکز استان مازندران داغ و داغ تر می کند.

در این میان محمدعلی امیری مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران که از مدیران معتدل و میانه روی دولت قبل به شمار می آمد نیز رسما ورود خود را به عرصه انتخابات اعلام کرد و در نخستین قدم وارش نیوز را در جریان این تصمیم قرار داد.

امیری متولد 1343 در روستای گرم رود ساری است و دارای سوابق فراوانی در وزارت آموزش و پرورش است. از مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران تا مدیرکلی دفتر مشاوره وزارت آموزش و پرورش و معاونت مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی این وزارتخانه.

وی که سال ها مدیریت دبیرستان های پایتخت را در کارنامه خود دارد، با نگاهی اجتماعی و فرهنگی وارد این حوزه شده است و شنیده ها حکایت از حمایت فرهنگیان و معلمان و چندتن از صاحب نفوذان سیاسی دولت قبل از وی دارد.

امیری از آن جهت از بختی مناسب برای راهیابی به بهارستان برخوردار است که به عنوان چهره ای فرهنگی در میان مردم شناخته می شود و این برای ساروی های سیاست زده گزینه ای مناسب است.

امیری به واسطه حضور نسبتا موفق در آموزش و پرورش مازندران از اعتماد خوبی در میان فرهنگیان برخوردار است و همین اعتماد اصلی ترین دلیل حضور وی در عرصه رقابت بوده است.

از جمله دستاوردهای وی در دوران مدیریتش در آموزش و پرورش مازندران می توان به ارتقا استان از رتبه هفتم به رتبه دوم در زمینه قبولی در کنکور سراسری، کسب رتبه نخست کشور در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و افزایش چشمگیر کمک های مردمی اشاره کرد.

امیری از منتفدان جدی وعده های بی عمل است و در  سخنرانی های انتخاباتی خود اظهار داشته که اعتدال در شخصیت و مدیریت و منت نگذاشتن به خاطر انجام وظیفه را از جمله اصلی ترین شعارهای انتخاباتی خود برگزیده است.

شنیده های وارش نیوز حاکی از آن است که تا به حال وی موفق به جلب اعتماد بخش وسیعی از مردم منطقه جنوبی شهرستان ساری شده است و برنامه منظمی را برای سفرهای انتخاباتی اش در نظر گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید با حضور رقبای جدی در عرصه انتخابات امیری چه جایگاهی در میان افکار عمومی برای خود دست و پا خواهد کرد و آیا می تواند پس از روزبهی و فیاضی سومین فرهنگی مازندرانی باشد که از اداره کل آموزش و پرورش استان راهی بهارستان می شود؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علی
    دوشنبه 31 فروردين 1394-0:39


    اقای امیری توانمند وشایسته وشاسته ترین فرد برای نمایندگی مرکز استان است

    • زاهدی
      يکشنبه 30 فروردين 1394-14:14


      سلام.ما اسم دکتراصغر گرزین رو این روزها درقائمشهر زیادمیشنویم واز ایشون به عنوان یکی از2گزینه جدی نمایندگی مجلس قائمشهر سوادکوه جویبار اسم میبرن،ولی من نه هنوز ایشون رو دیدم ونه از بیوگرافی شان چیزی میدانم.