آخرین عناوین

يکشنبه 30 فروردين 1394-9:33 کد خبر:6065

رفع مشکل کندی سرعت اینترنت:

کندی سرعت اینترنت ساری برای مخابرات نیز محرز شد

مدیر شرکت مخابرات ساری با اشاره به اینکه کندی سرعت اینترنت برای ما نیز محرز شده‌ است، گفت: تا یک ماه آینده به‌صورت کلی مشکلات قطعی اینترنت ساری برطرف می‎شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، طی هفته‌های اخیر کاربران اینترنت مخابرات شهرستان ساری با مشکل قطعی مکرر اینترنت مواجه هستند که این موضوع نارضایتی‌های بسیاری را به دنبال داشته است و کاربران خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

همچنین علاوه بر قطعی‌های مکرر اینترنت، سرعت آن نیز دچار نوسان بسیاری بوده و کاهش سرعت سبب شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

بسیاری از کاربران در طول ساعات و طی دفعات مختلف  با مشکل قطعی و اختلال روبرو بوده و بارها این موضوع را به شرکت مخابرات اعلام کردند ولی تاکنون این مشکل حل نشده‌ است.

هادی بریمانی مدیر شرکت مخابرات ساری در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه کندی سرعت اینترنت برای ما نیز محرز شده‌ است، گفت: در حال حاضر پنج دستگاه اس‌.تی‌.ام‌.وان ( STM1) خریداری شده و به‌زودی تا یک ماه آینده وارد مدار می‌شود که با بهره‎برداری از آن به‌صورت کلی مشکلات قطعی اینترنت برطرف می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :