آخرین عناوین

يکشنبه 30 فروردين 1394-13:10 کد خبر:6068

رییس مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س) ساری :

مواد غذایی سالم و کافی کلید سلامت جامعه است

رییس مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س)  ساری  با اشاره به شعار بهداشتی سال جاری با عنوان(ایمنی غذا"، از مزرعه تا سفره) در سال 94 گفت : بی شک مواد غذایی سالم و کافی کلید سلامت جامعه است.


به گزارش خزرخبر،فلاح با اشاره به امنیت غذایی در سلامت جامعه افزود : تقریبا منشا تمام بیماری ها به سلامت و کیفیت تغذیه وابسته است .

متخصص بیماریهای داخلی اظهار داشت: امروزه بخش قابل توجهی از بیماری ها و مرگ و میر جامعه را بیماران قلبی تشکیل می دهند که می توان با تغذیه سالم و به اندازه به همراه تحرک و ورزش از بروز بسیاری از این بیماریهای جلوگیری کرد .

رییس مرکز اموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: تغذیه سالم از بیماریهای عفونی و انواع سرطانها نیز جلوگیری می کند .

وی خاطر نشان کرد: مواد غذایی حاوی ویروسها ، انگل و یا سموم و مواد شیمیایی باعث بسیاری از بیماریها از اسهال گرفته تا سرطان می شود که سالانه موجب مرگ افراد زیادی می شود .

 فلاح افزود:نامگذاری امسال با عنوان ایمنی غذا از مزرعه تا سفره موجب می شود تا در طول زنجیره مواد غذایی از کشاورزان، تولیدکنندگان تا فروشندگان و مصرف کنندگان برای سلامتی جامعه تلاش کنند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :