آخرین عناوین

دوشنبه 31 فروردين 1394-0:7 کد خبر:6077

برگزاری مسابقات والیبال در ساری به چه قیمتی؟!!

جوانان ساروی کم ارزش تر از خارجی ها/برگزاری مسابقه بین المللی در سالنی غیر استاندارد

مسابقات والیبال آسیای مرکزی در ساری با مشکلات بزرگی که وجود دارد برگزار می شود.


به گزارش خزرخبر،مسئولین ورزش استان و ساری و همچنین هیات والیبال مازندران با تبلیغ های غیر واقعی از برگزاری مسابقه ای خبر می دهند که عملا توهین به جوانان ساروی را در پی دارد.

بر پایه این گزارش،برای برپایی مسابقات والیبال آسیانه میانه در ساری، اداره کل ورزش و جوانان مازندران به صورت فوری و غیر استاندارد و با هزینه کردن بودجه آن چنانی سعی نمود تا ظاهر سالن سید رسول حسینی را آماده کند.

این آماده سازی سالن و برگزاری مسابقات که هدف و فایده ای به جز تبلیغات برای هیات والیبال و مسئولین ورزش ساری و استان نخواهد داشت در حالی انجام گرفت و می گیرد که  نوعی توهین و بی اعتنائی به جوانان ساروی را نیز به  دنبال دارد.

توهین و بی احترامی و بی اعتنایی به جوانان ساروی از آن جهت که ورزشکاران نوجوان ، جوان و حتی بزرگسالان والیبال ساری که در طی سال وقت خود را تا حدودی در این سالن و سالن های والیبال غیر استاندارد دیگر صرف می کنند با کمترین کیفیت این سالن و دیگر سالن ها مواجه می باشند و انتقادها و خواسته های این گروه نادیده گرفته می شود اما برای برگزاری مسابقاتی که ارزش خاصی به جز تبلیغات عملکردی برای برای برخی از مسولین ورزشی و سیاسی ندارد این سالن مورد توجه قرار گرفته و رنگ و لعاب واقعی می گردد.

از طرفی تقوی رییس هیات والیبال مازندران هم که در نشست خبری از کمبود سالن های استاندارد و مناسب انتقاد می کند خود موضوعی دیگر است که این مسئول که از مشکلات عدم سالن استاندارد و دیگر موارد خبر دارد چرا به خود اجازه می دهد تا این چنین مسابقاتی هر چند با تیم های سطح پایین برگزار شود؟مگر اینکه مسائلی وجود داشته باشد که ورزش دوستان از آن بی اطلاع باشند!!!

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا برگزاری این مسابقات کارشناسی شده است؟اگر جواب مثبت باشد که باید در ادعاهای مسئولین این هیات با وجود اعلام مشکلات شک کرد؟اگر هم جواب منفی است پس فلسفه برگزاری این مسابقات چیست؟

صحبت های حسین دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری نیز که در نشست هم اندیشی برگزاری این مسابقات اعتراف نمود مشکلات زیادی در سالن برگزاری این مسابقات قبل از برگزاری این بازی ها وجود داشت گواه دیگری بر این انتقادها می باشد که اگر مسابقات برگزار نمی شد عملا این سالن مورد رسیدگی قرار نمی گرفت و این یعنی بی ارزش بودن نوجوانان،جوانان و ورزشکاران والیبال ساروی،یعنی بودجه لازم در اداره کل ورزش و جوانان مازندران و ساری وجود دارد اما هر رییس هیاتی که تواناتر  و با نفوذتر در اداره کل ورزش و جوانان باشد می تواند با برگزاری یک مسابقه هر چند همراه با انتقاد ها و معضلات فراوان،از اداره کل ورزش و  جوانان مازندران و مدیران بودجه لازم را دریافت نماید.

در گزارش بعدی زوایای دیگری از این مسابقات و هیات والیبال و عملکرد سوال برانگیز اداره کل ورزش و جوانان مازندران و ساری منتشر می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :