آخرین عناوین

دوشنبه 6 مرداد 1393-1:41 کد خبر:608

انتقاد کارشناس انجمن اولیاء ناحیه یک از شورای شهر ساری:

شورای شهر در اعلام نرخ سرویس مدارس همکاری نمی‌کند

کارشناس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک ساری گفت: شورای شهر در اعلام نرخ سرویس مدارس همکاری نمی‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قربانعلی گلدوست در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری با اعلام اینکه دستگاه‌های متولی نرخ‌گذاری سرویس مدارس از اعلام نرخ خوداری می‌کنند، اظهار داشت: به صورت قانونی این موضوع از شورا و اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی 91 و 92 خانواده‌ها دچار مشکل بودند و دریافت هزینه سرویس مدارس بدون ضابطه‌مند نبود.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک ساری ادامه داد: سال گذشته رقم دریافتی برای سرویس مدارس از 40 تا 70 هزار تومان متغیر بود.

این مسئول اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز مشکل در سرویس مدارس مرکز مازندران در سال تحصیلی جاری نامه به مسئولان شورای شهر نوشته شد و یک بار نیز به صورت حضوری از شورا پیگیری کردیم که موفق به دریافت جواب قانع کننده نشدیم.

گلدوست از نامشخص بودن وضعیت تاکسی تلفنی که برای سرویس مدارس به‌کارگیری می‌شوند نیز گلایه کرد و گفت:  مسئولان اتحادیه تاکسی تلفنی نیز برای اعلام نرخ همکاری نمی‌کنند و به دلیل همین عدم همکاری در طول سال تحصیلی دچار مشکل می‌شویم.

وی خواستار همکاری بیشتر پلیس راهور با مسئولان و کارشناس انجمن اولیا و مربیان شد و گفت: پلیس راهور جلوی سرویس مدارسی که بیش از ظرفیت دانش آموز سوار می‌کند را بگیرد.

گلدوست عدم معرفی شرکت‌ها از سوی تاکسیرانی از دیگر مشکلات سرویس مدارس در سطح شهرستان اعلام کرد.

نماینده سازمان تاکسی‌‎رانی ساری در این جلسه اظهار داشت: نرخ سرویس مدارس را باید تاکسی‌رانی اعلام کند و ما نیز در این باره اقدام کردیم و شورای شهر نیز در حال بررسی می باشد.

منصور حاجی‌پور بیان داشت: برای معرفی شرکت تاکسی‌رانی اقدام کردیم ولی اتوماسیون استان مشکل داشت و تاکسی‌رانی وظیفه خودش در این باره عمل کرد.

شعبان شاکری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری نیز گفت:از عملکرد تاکسی‌رانی در سرویس‌دهی به مدارس ناراضی هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :