آخرین عناوین

دوشنبه 6 مرداد 1393-5:9 کد خبر:609

رییس دانشگاه پیام نور مازندران اعلام کرد:

بدهی دانشگاه پیام نور به شهرداری ساری پرداخت شد

رییس دانشگاه پیام نور مازندران گفت:بدهی دانشگاه پیام نور مازندران به شهرداری ساری پرداخت شده است.


صادق علی موحدمنش در گفتگو با خزرخبر افزود:دستگاه های اجرایی طبق قانون، 18 ماه فرصت دارند نسبت به پیش بینی و تامین اعتبار بدهی خود به شهرداری ها و سایر نهاد ها اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این قانون،دانشگاه پیام نور طبق رای کمیسیون ماده 77 شهرداری ها، نسبت به تامین اعتبار بدهی عوارض پروانه ساختمانی دانشگاه پیام نور مرکز ساری در بودجه 93 اقدام نمود.

موحدمنش با اشاره به اینکه بودجه عمرانی دانشگاه ها در تیرماه تصویب و ابلاغ می شوند اظهار داشت: بلافاصله بعد از ابلاغ بودجه عمرانی،نسبت به پرداخت بدهی عوارض به شهرداری ساری اقدام شد.

وی تصریح کرد:با پرداخت بدهی شهرداری ساری،حساب این دانشگاه که مسدود شده بود،بازگشایی شد.

موحد منش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کاملا مردمی و اعضای هیات موسس آن را نمایندگان،امامان جمعه،فرمانداران،رییس شورای شهر،شهردار و جمعی از خیرین و فرهیختگان هر شهرستان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد:جای دارد از تمامی اعضای هیات موسس شهرستان های استان مازندران که نسبت به تاسیس و توسعه دانشگاه پیام نور در مراکز واحدهای مختلف اقدام نموده اند تشکر نماییم.

رییس دانشگاه پیام نور مازندران همچنین با اعلام اینکه در هیچ یک از شهرها با کمک اعضای هیات موسس آن شهرستان نه تنها پرداختی ای انجام نشده است بلکه حمایت هایی لازم برای توسعه فضای سبز و محوطه سازی دانشگاه توسط شهرداری ها انجام شده است که جای تشکر دارد اظهار داشت:انتظار جامعه دانشگاهی از تمامی مدیران محلی و شهرستانی و استانی این است که محیط های علمی را مورد حمایت بیشتری قرار دهند زیرا در حقیقت این دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی می باشند که آینده استان و شهرستان ها را می سازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :