آخرین عناوین

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394-23:5 کد خبر:6096

معاون حمل و نقل اداره کل پایانه ها خبر داد:

طرح آمارگيري مبدا – مقصد حمل و نقل جاده اي در استان مازندران

طرح آمارگيري مبدا – مقصد حمل ونقل جاده اي در دو بخش باري و مسافري در روزهاي 16 تا 20 ارديبهشت ماه سال جاري همزمان با سراسر  كشور در استان مازندران  اجرا مي شود .


به گزارش خزرخبر،علي نصيري، معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران با  بيان اين خبر افزود:آخرين طرح آمارگيري مربوط به سال 83 بوده كه با توجه به ضرورت هنگام سازي اطلاعات تهيه شده ، طرح جديد با مشاركت كارشناسان ادارات كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران و آمارگيران شركتهاي مجري طرح در 15 نقطه و 30 ايستگاه به مدت 4 روز شبانه روز در سه شيفت صبح ، عصر و شب اجرا مي شود .

وي  با اشاره به اين كه نتايج اين آمارگيري منجر به شناسايي قطب هاي توليد و جذب سفر باري و مسافري شده و براي برنامه ريزي و تصميم گيري در مورد ، توسعه شبكه راهها و امكانات حمل و نقل كشور مورد استفاده قرار مي گيرد ، اظهار داشت: برنامه ريزي براي پوشش بهتر بارنامه و صورت وضعيت و افزايش درآمد سازمان ، تعيين نحوه كنترل عملكرد ناوگان ، افزايش بهره وري ناوگان عمومي ، آماده سازي امكانات لازم بين راهي بر اساس تقاضاهاي سفر ، اتخاذ سياست هاي لازم در خصوص ايمني مسافر ، اصلاح دستورالعمل ها و روش هاي موجود و اطمينان از قابليت آنها و... از جمله اهداف اين طرح مي باشد .

نصيري مدير پروژه طرح  فوق خاطر نشان كرد : براي نخستين بار در اين طرح علاوه بر ناوگان عمومي باري و مسافري از سفرهاي سواري شخصي هم پرسشگري مي شود .

وي با بيان اين كه در فاز اول ، جمع اوري اطلاعات از سوي آمارگيران صورت مي گيرد ، افزود  :دوره آموزشي آمارگيران شركت مجري  طرح به مدت دو روز در محل سازمان جمعيت هلال احمر استان  برگزار و موضوعات مرتبط با شناخت طرح ، نحوه فرايند اجراي طرح ، دستورالعمل ها و ... آموزش مي شود.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :