آخرین عناوین

سه شنبه 8 خرداد 1397-12:56 کد خبر:61045

پیش از ظهر امروز رخ داد:

اعتراض تاکسیرانان قائمشهری

پیش از ظهر امروز، تاکسیرانان قائمشهری نسبت به فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز اعتراض  و دست از کار کشیدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، پیش از ظهر سه‌شنبه شماری از رانندگان تاکسی‌های خیابان کارگر و خیابان صالحی مازندرانی قائم‌شهر به نشانه اعتراض به حضور مسافرکش‌های شخصی دست از کار کشیدند.

این رانندگان نسبت به پایین نرخ کرایه و نبود مسافر به جهت فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در مسیر ترددشان معترض بودند و خواستار رفع این موانع از سوی مسئولان ذی‌ربط شدند، که بلافاصله جلسه‌ای با حضور رئیس شورای شهر، دو تن از اعضای شورا، جانشین رئیس پلیس راهور، نماینده تاکسیرانی و تعدادی از رانندگان تاکسی در محل شورا تشکیل شد.

علی احمدی، جانشین پلیس راهور قائم‌شهربا اشاره به اینکه باید تدابیر لازم در خصوص حل معضل تاکسی‌ها اندیشیده شود، گفت: تعداد تاکسی‌ها در قائم‌شهر زیاد است، برابر قانون هر ایستگاهی ۵ تا ۱۰ تاکسی‌ها مجاز به توقف است اما در ایستگاه تاکسی خیابان کارگر گاهی اوقات بیش از صد تاکسی پارک کرده‌اند.

وی با تأکید بر اعمال قانون پلیس بر مسافربرهای شخصی، تصریح کرد: به ‌طور مضاعف در مسیرهای ورودی و خروجی خیابان‌های کارگر و صالحی مازندرانی مأمور گمارده خواهد شد تا از فعالیت خودروهای شخصی مسافرکش جلوگیری شود.

علی‌اکبر حسین زاده، رئیس شورای شهر قائم‌شهر، نیزگفت: کیوسک تاکسیرانی خیابان کارگر مشکل دارد که باید حل شود.

وی قول داد به‌زودی جلسه‌ای ویژه برای رفع معضلات تاکسی‌های شهرستان تشکیل داده شود.

یادآور می‌شود، بیش از هزارو۴۰۰ تاکسی در شهرستان قائم‌شهر فعالیت دارند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :