آخرین عناوین

چهارشنبه 9 خرداد 1397-8:24 کد خبر:61057

ابلاغ حکمی فوری وناگهانی!!

ابلاغ حکم مدیر منطقه راه و شهرسازی نور و محمودآباد در راهروی ملاقات عمومی

آئین معارفه رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نور و محمودآباد در حالی ناگهانی و فوری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که روز ملاقات عمومی مردم با فرماندار بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آئین معارفه رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نور و محمودآباد ظهر دیروز در حالی ناگهانی و فوری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که روز ملاقات عمومی مردم با فرماندار بوده و تعداد زیادی از شهروندان یا در اتاق فرماندار در حال ملاقات و بیان مشکلات خود بودند و یا در سالن انتظار منتظر ورود به اتاق بودند؛ به عبارتی آئین معارفه سرپایی و در حضور ملاقات‌کنندگان و خبرنگاران که حدود دو ساعت قبل از مراسم مطلع شدند، صورت گرفت.

علی شادمان پس از تحویل حکم ریاست جدید راه و شهرسازی شهرستان‌های نور و محمودآباد از سیاست جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر منطقه‌ای شدن ادارات راه و شهرسازی خبر داد و گفت: بر اساس این سیاست دو شهرستان با یک رئیس اداره و مدیریت می‌شود.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این رابطه اظهار کرد: در راستای سیاست جدید وزارت راه و شهرسازی و منطقه‌ای شدن مدیریت راه و شهرسازی شهرستان‌های استان به چند منطقه تقسیم شدند، در غرب مازندران نیز شهرستان‌های رامسر، عباس‌آباد و تنکابن یک منطقه، شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن آباد یک منطقه و شهرستان‌های نور و محمودآباد نیز یک منطقه تعیین و مدیران مناطق مسائل راه و شهرسازی این شهرستان‌ها را مدیریت می‌کنند.

‌ محمود ذولفقاری با دو پهلو صحبت کردن در خصوص استقرار اداره و مدیر دستگاه در شهرستان نور، از خبرنگاران خواست تا کمک حال راه و شهرسازی باشند، در عین حال به امکان چالش برای ادارات و همکاران اذعان داشت و گفت: قطعا برای مردم چالشی ایجاد نمی‌شود.

در این آئین علیرضا یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نور و محمودآباد معارفه شد.

وی از اهداف دقیق این سیاست اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: فعلا به بنده ابلاغ شد تا مسئولیت این دو اداره را عهده‌دار شوم و هیچ اتفاق جدیدی در حال حاضر رخ نمی‌دهد بنده هم متعهد شدم دست‌کم دو روز در هفته در اداره شهرستان نور حاضر شوم و مکاتبات هم اتوماسیونی است و مشکلی پیش نمی‌آید.

یوسفی کارمند جهاد سازندگی سابق و سابقه خدمت در جهاد سازندگی وقت و جهاد کشاورزی شهرستان نور را دارد و پس از انتقال به راه و شهرسازی، مدت چهار سال ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل و دو سال ریاست اداره راه و شهرسازی محمودآباد را در کارنامه خود دارد و اکنون نیز ریاست اداره منطقه‌ای نور و محمودآباد را به عهده گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :