آخرین عناوین

پنجشنبه 10 خرداد 1397-12:33 کد خبر:61088

اعتراض خانواده های داغدار کپورچال:

خانواده‌های داغدار کپورچال جاده بابل را بستند / مردم خواستار حضور فرماندار و استادار هستند

مردم روستای کپور چال در اعتراض به توقف طرح تعریض جاده کیاکلا به بابل که از این روستا عبور می‌کند با در دست داشتن عکس کشته شدگان جاده را مسدود کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، مردم کپورچال امروز جاده بابل را بستند چرا که روند پروژه تعریض جاده کیاکلا به بابل که از این روستا عبور می‌کند را به دلیل کشته‌های زیادی که بر اثر تصادفات در آن بخش رخ داد به عنوان اعتراض خانواده‌ها با در دست داشتن عکس کشته شدگان خود به اعتراض پرداختند.

در این جاده جوانان زیادی کشته شدند.

در طی دو سال محور بابل به کیاکلا را برای تعریض در کد ملی قرار گرفت که بخشی از آن انجام شد و دیگر ناتمام ماند و از آنجایی که جاده شانه ندارد و فقر علائم راهنمایی و دانندگی را دارد و رها شده است که این خود موجب تصادفات مجدد شد.

افرادی که جوانان خود را از دست دادند بیش از 40 نفر هستند که به نشانه اعتراض به روند توقف این پروژه جاده را بستند.

این محور حدود 11 کیلومتر است که بیشترین تصادفات و کشته شدگان در محور کپورچال بود چرا که روستا در حاشیه جاده اصلی است و سرعت ماشینها بالا بوده و از آنجایی که جاده هم بدون علائم راهنمایی و رانندگی است بنابرابن بچه‌ها و افرادی که با موتور وارد جاده می‌شوند و نیز عبابرانی که از آنجا گذر می‌کنند این عوامل خود موجب شد تا بیشترین آمار کشته ها و تلفات در کپورچال رخ دهد و علاوه بر آن این جاده پیچ خطرناک دارد و جاده خاکی هم ندارد و در نتیجه مهار کردن خودرو را هم توسط رانندگان سخت می‌کند و از آنجایی که آنان برای آنکه در هنگام رانندگی به عابران برخورد نکنند خود واژگون می‌شوند.

حدود دو سال گذشته با حضور نجفی نماینده شهرستان بابل طرح تعریض جاده کیاکلا آغاز شد اما پس از آنکه اندکی از آن انجام شد، حال کلا متوقف شده و در حال حاضر نیز هیچ پیمانکاری نیست که طرح را به اتمام برساند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :