آخرین عناوین

پنجشنبه 10 خرداد 1397-18:31 کد خبر:61094

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ساری اعلام کرد:

امدادرسانی به 274 حادثه / برگزاري 2312 نفر ساعت آموزش ايمني

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ساری گفت: این سازمان در ماه گذشته ضمن امداد رسانی به 274 مورد حادثه،2312 نفر ساعت آموزش ایمنی نیز برای شهروندان برگزار نمود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل شهرداری ساری، حسن كلانتري مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، از امداد رساني اين سازمان به 274 حادثه طي ارديبهشت ماه سالجاري خبر داد و اظهار داشت: از مجموع عمليات هاي انجام شده ، 120 مورد عمليات اطفاي حريق و 154 مورد ديگر عمليات امداد ونجات بوده است.

كلانتري با قدردانی از کارکنان سازمان آتش نشانی در راستای خدمت رسانی به شهروندان افزود:در طی این مدت  300 خودروي این سازمان به همراه 1000 مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شده و 52 شهروند از این حوادث نجات يافتند.

وی در ادامه به عملکرد این سازمان در حوزه ایمنی و پیشگیری اشاره نموده و گفت:در اردیبشهت ماه گذشته از 273 واحد مسكوني ، 22 واحد تجاري و 25 واحد از ادارات و سازمان ها در نقاط مختلف شهر ساري بازديد ايمني بعمل آمد.

این مسئول برگزاری دوره های آموزش شهروندی در زمینه ارائه خدمات ایمنی را مورد توجه قرار داد و افزود: 2312 نفر ساعت آموزش برای کارکنان ادارات، شرکتها، دانشجویان و دانش آموزان در طی مدت مذکور برگزار گردید.

کلانتری با قدردانی از سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ادامه داد: برگزاري دو دوره آموزش ايمني براي رانندگان تاكسي از ديگر فعاليت هاي اداره آموزش سازمان اتش نشانی در ماه گذشته بوده است.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری ساری با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان خاطر نشان کرد:شهروندان در هنگام وقوع حادثه با شماره گيري ۱۲۵، آدرس دقيق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :