آخرین عناوین

شنبه 12 خرداد 1397-8:51 کد خبر:61114

انتقال بازی‌های خانگی نساجی به تهران!!

ناهمخوانی پیشرفت پروژه استادیوم وطنی با وعده استاندار مازندران

بارها مسئولان در مصاحبه‌های مختلف قول آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی را قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر داده‌اند،اما طبق شواهد به هیچ عنوان ورزشگاه در زمان مقرر آماده نخواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نساجی‌ مازندران پس از 24 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، این‌بار با دردسر جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اجرای پروژه تجهیز و تکمیل ورزشگاه شهید وطنی که حدود یک ماه از سر گرفته شده است، از نخستین روز آغاز به ‌کار با توجه به نبود سرعت عمل و نیروی انسانی و ادوات لازم، مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.

بارها صدها هوادار به‌ طور خودجوش بر سر پروژه حاضر شدند و اعلام آمادگی برای هر گونه کمک مالی و معنوی نیز کرده‌اند؛ وقتی آنها با کم‌محلی و عدم پاسخگویی پیمانکار و از سویی سهل‌انگاری مسئولان مواجه می‌شدند حتی تا مرز درگیری با پیمانکار نیز پیش رفتند که تمامی مستندات این توضیحات بارها در فضای مجازی منتشر شده است.

بارها نیز مسئولان ذی‌ربط در مصاحبه‌های مختلف قول آماده شدن ورزشگاه را قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر داده‌اند و اخیراً محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در آخرین گفت‌وگوی خود راجع به این پروژه با بیان اینکه بازسازی ورزشگاه به چند بخش مهم تقسیم شده است، اظهار کرد: با شروع رقابت‌ها، این کارها هم به پایان می‌رسد، من خدمت‌گذار هواداران نساجی هستم و برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنان هیچ کوتاهی نخواهم کرد.

امیدواریم جناب استاندار با آگاهی و علم کامل نسبت به جزئیات و روند این پروژه چنین وعده‌ای را داده باشد اما طبق شواهد و نظرات مختلف کارشناسان حوزه‌های فنی و عمرانی با چنین روند و سرعت عملی به هیچ عنوان ورزشگاه در زمان مقرر آماده نخواهد شد.

از روز گذشته نیز عملاً عده‌ای از هواداران به عشق تیم‌شان لباس مقدس کارگری را بر تن کرده و به کمک پروژه آمدند.

هنوز پس از یک ماه این سؤال برای مردم بی‌پاسخ مانده است که چرا برای این پروژه حساس و تنش‌زا از چنین پیمانکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استفاده کرده است؟ چرا همه توان مسئولان ذی‌ربط برای پیشرفت سریع پروژه معطوف نشده و تنها به برگزاری جلساتی تکراری بسنده می‌شود؟

مسئولانی که پس از صعود نساجی، حضور پررنگی در کنار تیم داشته و عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری‌شان شهره شده بود، در چنین شرایطی که همه هواداران شب و روز در استرس به‌سر می‌برند، کجای این ماجرا قرار دارند؟

تمرینات و اقامت بازیکنان نساجی بنا به تدابیر فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران از فصل گذشته به تهران انتقال یافته و در خبری جدید از سوی وی اگر ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تا آغاز رقابت‌ها آماده نشود، بازی‌های خانگی نیز در تهران برگزار می‌شود.

تا کجا و تا چه اندازه مردم عاشق مشهور به شهر خسته باید زجر بکشند؟ صعود نساجی که با حضور تاریخی و 25 هزار نفره مردم مازندران در استادیوم تختی همراه بود، تا دقیقه 99 جان همه را به لب رساند و حالا در سناریویی جدیدتر آماده نشدن استادیوم شهید وطنی حقیقتاً شب و روز برای‌شان نگذاشته و آنها را همچنان در استرس نگه داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :