آخرین عناوین

شنبه 5 ارديبهشت 1394-0:21 کد خبر:6113

گزارشی خواندنی از یک دختر هنرمند مازندرانی

گفتگوی خواندنی با نوجوان ترین دختر شعبده باز ایران

به علت آنکه ارزش این هنر علمی کم نشود نمیتوانم رمز این کارها رو به آنها آموزش دهم و به همین علت بسیاری از آشنایان از من ناراحت می شوند.


علاقه و پشتکار و شجاعت عامل رکورد شکنی نوجوان ترین دختر شعبده باز ایران و جهان

شعبده بازی هنر علمی خاص می باشد که تمام علوم و فنون و حتی مسائل مادی و معنوی یک شخص را تحت تاثیر قرار می دهد.

کمتر زن و دختری در دنیا پیدا می شود تا اشتیاق یاد گرفتن این هنر علمی ، فنی و معنوی را مخصوصا در سن خردسالی و نوجوانی  داشته باشد و اراده نماید تا آن را برای همیشه ادامه دهد.

فاطمه اما دختری شجاع،هنرمند،معتقد به معنویات و دارای ویژگی های خاص می باشد که توانسته در یک خانواده متوسط رشد کرده و رکود دار تمام این ویژگی ها شود.

گفتگوی بی پرده و صادقانه خزرخبر با این دختر خردسال و هنرمند جهانی را می خوانیم.

از فاطمه خواستیم تا در ابتدا در مورد خود و خانواده خود بگوید:فاطمه معروف به دنیا هستم و 14 سال سن دارم،دو خواهر دارم که یکی بزرگتر از من و متاهل و یکی هم کوچکتر از من و نوزاد می باشد.

پدرم از شعبده بازان و تردست های معروف کشور و استان مازندران و مادرم نیز خانه دار و پشتیبان ما در منزل می باشد.

از این هنرمند خواسته ایم تا در مورد زمان آغاز بکار هنر شعبده بازی و مراحلی را که تاکنون طی کرد توضیحاتی بدهد:چون پدرم شعبده باز بود در نتیجه من هم قبل از رفتن به مدرسه و از حدود 6 سالگی با تشویق پدر و مادرم کمک کار پدرم شدم که با بالا رفتن سن به این هنر علاقمند شدم به طوری که تا امروز بسیاری از شعبده بازی های پدرم را یاد گرفته ام و خودم هم در بسیاری از برنامه ها  انجام می دهم.

فاطمه با بیان اینکه درس را به صورت جدی می خوانم و هر سال شاگرد ممتاز کلاس می باشم افزود:آنقدر به درسم ادامه می دهم تا یکی از مهندسان موفق کشورم بشوم.

صاحب لقب خردسال ترین دختر شعبده باز ایران با بیان اینکه یک تردست باید راز نگهدار باشد اظهار داشت: حیواناتی که در کار شعبده بازی استفاده می شوند تربیت شده می باشند.

دنیا با اشاره به اینکه خیلی از دوستان و اقوام مایل می باشند تا رمز و رموز کار شعبده بازی را به آنها آموزش بدهم تصریح کرد:به علت آنکه ارزش این هنر علمی کم نشود نمیتوانم رمز این کارها رو به آنها آموزش دهم و به همین علت بسیاری از آشنایان از من ناراحت می شوند.

این دختر که اهل شهرستان نکا استان مازندران می باشد با بیان اینکه سرعت عمل و تمرکز از ویژگی های فردی در این کار می باشد افزود:پیشرفت در هر کاری علاقه می خواهد و چون من نیز علاقه مند به این رشته می باشم در نتیجه توانستم موفق باشم.

فاطمه با اشاره به اینکه به زودی نام من به عنوان کم سن و سال ترین دختر تردست دنیا در کتاب گینس ثبت خواهد شد اظهار داشت:خاطرات تلخ و شیرینی در این کار وجود دارد که همواره در ذهن من ماندگار خواهد بود.

این هنرمند با بیان اینکه پدرم از محل درآمدی که از این شغل بدست می آورد به من هم پرداخت می کند افزود:ادارات و نهادهای زیادی از من و پدرم جهت اجرای برنامه دعوت می کنند اما چون برخی از افراد این هنر را برای یک دختر و زن مناسب نمی دانند متاسفانه برخورد خوبی نمی کنند که امیدوارم این هنر در جامعه ما جایگاه خود را بدست بیاورد.

دنیا در ادامه با اشاره به اینکه در کلاس های آموزشی زیادی زیر نظر اساتید کشوری شرکت کرده و مراحل مختلف را با موفقیت طی کرده ام خاطر نشان کرد:امیدوارم با پیشرفت در این هنر افتخاری برای کشورم در سطح جهانی کسب نمایم.

فاطمه با تشکر از مسئولین مدرسه و اعضای خانواده خود که نهایت همکاری و تشویق را نسبت به او داشته اند افزود:رسیدن به مدارج بالای علمی، کسب رضایت خانواده و جامعه از اهداف من در زندگی آینده می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :